پیام معاون پرورشی و تربیت بدنی شاهین شهر در راستای مشارکت در انتخابات

اصفهان(پانا) - معاون امور پرورشی و تربیت بدنی شهرستان شاهین شهر در راستای دعوت از فرهنگیان، دانش آموزان و آحاد مردم شریف و نجیب شهرستان شاهین شهر برای مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام معاون پرورشی و تربیت بدنی شاهین شهر در راستای  مشارکت در انتخابات

متن پیام عیسی شفیعی به شرح زیر است:

انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن تا چند سال باقی می‌ماند. بنابراین با شرکت در انتخابات که متعلق به خود شما است، از خداوند برای رأی دادن به کسی که شایسته این مسئولیت است کمک بخواهید. مقام معظم رهبری

امروز از هر زمان تاریخ کشورمان ، توانمند سازی و تقویت قدرت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ایران عزیز اهمیت بیشتری دارد .
رئیس جمهور، نماد قدرت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ملت شریف و عزیز ایران اسلامی است.

ملت هوشیار ، فداکار و آگاه ایران سرافراز ، همواره از امنیت، آرامش و سلامت اجتماعی در سایه همبستگی و پیوند خالصانه با ارزش های الهی از جمهوری اسلامی ایران صیانت کرده است. و در بیش از چهار دهه ، همه ارکان نظام را با رای خود تعیین کرده و در هر انتخابات با حضور پرشکوه خود ، نشان داده که از حرکت در مسیر اقتدار ، مقاومت و استقامت بر آرمان‌های والای خود پایدار است و با نشاط اجتماعی بر استقرار جامعه اسلامی تاکید دارد.

برگزاری انتخابات با رای حداکثری ، از اصلی‌ترین و مهم‌ترین جلوه‌های رابطه مردم با نظام اسلامی است و به همین دلیل است که برگزاری یک انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری شهروندان، نقش بسیار مهمی در تثبیت پایه‌های مردم سالاری و نظام جمهوری اسلامی دارد.

۲۸ خرداد سال 1400 روز تجدید عهد با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با شهیدان والا مقام ، خواهد بود. در این روز مردم ایران اسلامی نشان خواهند داد که در راه حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی، با شور و نشاط، انتخابات ریاست جمهوری را با حضور حداکثری به صحنه دیگری از مقاومت و پایداری ، تبدیل خواهند کرد. و این روز فرصت ارزشمندی برای ثبت پیروزی درخشان دیگری در کارنامه افتخار آمیز ملت ایران خواهد بود.

سازمان دانش آموزی شهرستان شاهین شهر از تمامی اقشار جامعه بویژه فرهنگیان عزیز ، خانواده محترم آنان و رای اولی های ، جهت خلق حماسه زرین و جاویدان دیگری دعوت بعمل می آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار