ساخت و تجهیز بیمارستان شهید حسین پور لنگرود با اعتبار ۲۸۰ میلیاردی

رشت (پانا) -  معاون وزیر راه و شهرسازی، از ساخت ۱۴ بیمارستان طی ۱۵ ماه گذشته در کشور خبر داد و گفت بیمارستان شهید حسین پور لنگرود در زمینی به مساحت ۴۵ هزار مترمربع احداث شده است.

کد مطلب: ۱۱۹۳۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ساخت و تجهیز بیمارستان شهید حسین پور لنگرود با اعتبار ۲۸۰ میلیاردی

به گزارش ایسنا، علی نبیان در حاشیه آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت بهداشت که به صورت ویدئوکنفرانس در لنگرود برگزار شد، با اشاره به شیوع بیماری کووید۱۹ از ابتدای سال گذشته در سراسر کشور و تلاش های وزارت بهداشت و درمان برای خدمت رسانی به مردم، اظهار کرد: سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی وظیفه یافت تا در کنار وزارت بهداشت و درمان بتواند در این بخش ارائه خدمت مناسبی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت و درمان در جای جای ایران اسلامی اقدام به ارائه خدمات شایسته بهداشتی و درمانی برای همه بیماران کرده است، افزود: سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی نیز به عنوان بازوان اجرایی دولت ماموریت یافت تا با همکاری مشاوران و پیمانکاران و نیروهای فنی و مهندسی ایرانی در این مسیر قدم های خوبی بردارد و با ساخت بیمارستان های مناسب بخشی از دغدغه های وزارت بهداشت را کاهش دهد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی، با اشاره به تاکید وزارت بهداشت مبنی بر اتمام پروژه های بیمارستانی، خاطرنشان کرد: طی ۱۵ ماه گذشته اتمام پروژه های بیمارستانی در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت و تعهد کردیم ۱۴ بیمارستان را در سراسر کشور تکمیل کنیم.

نبیان، از بهره برداری از ۱۳ بیمارستان از ۱۴ بیمارستان تعهد شده خبر داد و گفت: فقط یک بیمارستان باقی مانده که تیرماه به بهره برداری می رسد و تحویل وزارت بهداشت و مردم می شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهید حسین پور لنگرود در زمینی به مساحت ۴۵ هزار مترمربع احداث شده است، تصریح کرد: زیربنای این بیمارستان ۱۳۵ تختخوابی بالغ بر ۱۱ هزار و ۴۴۳ مترمربع است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، بیمارستان مذکور را مشتمل بر درمانگاه، اورژانس، تصویربرداری، فیزیوتراپی، زنان، مراقبت های ویژه، آی.سی.یو، سی.سی.یو، بستری و ال.دی.آر دانست و یادآور شد: این بیمارستان با تامین مالی ۲۸۰ میلیارد تومانی ساخت و تجهیز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار