برگزاری همایش روشنگری و بصیرت افزایی در شهرستان زبرخان

نیشابور ( پانا)- جلسه روشنگری و بصیرت افزایی ، در آستانه انتخابات ۱۴۰۰، توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان زبرخان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش روشنگری و بصیرت افزایی در شهرستان زبرخان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زبرخان، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان در این همایش شرکت در انتخابات در این برهه از زمان را ، وظیفه و تکلیف دینی و ملی هر ایرانی دانست و گفت: دشمنان اسلام و ایران با تمام نیرو و با استفاده از تمامی امکانات خود ، در صدد به حداقل رساندن مشارکت مردم در انتخابات هستند ، که انشالله با حول و قوه الهی و هوشیاری و موقعیت شناسی آحاد جامعه، این نقشه مثل تمامی نقشه های شوم گذشته، نقش بر آب خواهد شد.
حامد سلیمانی افزود: انشاالله در 28 خرداد ماه، کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان زبرخان، همچون سایر اقشار مختلف مردم، در پای صندوق‌های رای برای حفظ اقتدار ایران اسلامی حضور خواهد یافت.

امام جمعه اسحاق آباد نیز، ضمن تشکر از زحمات و مجاهدت‌های ریاست و کارکنان شبکه بهداشت و درمان در مبارزه و مهار ویروس کرونا ، برلزوم مشارکت همه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین زارعی در ادامه افزود: پیرو درخواست معاندین وسلطنت طلبها، از خودمان ودیگران سوال کنیم که قهر با صندوق های رای چه کسانی جشن می‌گیرند و چه کسانی ناراحتند.

وی ادامه داد: قطعا قاتلان پاسدار انقلاب و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی از حضور کم رنگ مردم در انتخابات خوشحال خواهند شد. امروز صندوق رای امانتی است که با خون شهدا به دست مارسیده و یکی از انتظارات شهدا حضور ما در پای صندوق‌های رای است تا سرنوشت کشورمان و آینده را به دست خودمان رقم بزنیم . نکند با شگردها و ترفندهای دشمن پای صندوق‌های رای خالی شود و ما شرمنده شهدا شویم.

وی گفت: موضوع مهندسی انتخابات و تشکیل کمپین برای کم رنگ جلوه دادن میزان حضور مردم در طی انتخابات گذشته نیز وجود داشته و همیشه توسط معاندین و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطرح می شده، لیکن امروز مردم با هوشیاری خود می بایست با حضور پرشور خود در انتخابات و انتخاب فرد اصلح نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کرده تا به سلامت، از پیچ تاریخی انقلاب عبور کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار