تجلیل از ایثارگری همکار فرهنگی منطقه ۱۲

تهران(پانا) - مراسم تجلیل از همکار ایثارگر، روح‌الله شیخی کیاسری در دفتر مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۲ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از ایثارگری همکار فرهنگی منطقه ۱۲

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، در مراسمی از همکار ایثارگر روح‌الله شیخی کیاسری تقدیر شد. گفتنی است روح الله شیخی کیاسری سرایدار دبستان علوی با تماس یکی از والدین دانش آموزان این مدرسه در ساعت ۱۳ مبنی بر وقوع حادثه برای فرزندش در اسرع وقت خود را به منزل دانش آموز حادثه دیده رسانده و او را به بیمارستان منتقل می کند و در کارهای پذیرش بیمارستان کمال همکاری را داشته و تا پایان عمل جراحی نامبرده در بیمارستان حضور داشته و مدیر مدرسه نیز با تماس تلفنی و حضور در بیمارستان دانش آموز را آماده عمل جراحی می کند.

حمید شاه منصوری؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۲در این مراسم گفت: تقدیر و تشکر ما بیشتر جنبه نمادین دارد هرچند که اجر کار این بزرگ مرد قطعاً در پیشگاه خداوند متعال محفوظ است و ما هر چه بگوییم از کرامت و بزرگواری که این همکار خدوم و انجام این کار کم گفته ایم. به مصداق حدیث شریف" مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل "فقط می‌توانیم تقدیر و تشکر کنیم و قطعاً اجر و ثواب اصلی وی در نزد خداوند متعال محاسبه می شود.

مدیر منطقه ۱۲ در ادامه با تأکید بر اهمیت چنین رفتارهایی افزود: تربیت تمام ساحتی در مدارس چیزی است که اکنون بروز داده شده است و ما می‌بینیم که همه اعضای مدرسه، چه مدیر مدرسه ، چه خدمتگزار مدرسه و حتی انجمن اولیا و مربیان در این حادثه در کنار خانواده حادثه دیده بوده اند و کمک کرده اند و این نشان دهنده موفق بودن تربیت تمام ساحتی در مدارس ما می باشد.

پدر این دانش آموز نیز با تقدیر و تشکر از زحمات کیاسری گفت: قطعاً وی می‌توانست به دلیل مشغله کاری و تماس در ساعت استراحت خود، درخواست ما را همانگونه که اورژانس اجابت نکرد و به کمک ما نیامد قبول کند ولی با توجه به روح بزرگ و فداکاری که داشتند از وقت خود گذشتند و چندین ساعت کمک فرزند من آمدند که همینجا من بر خود لازم می‌دانم که از وی تقدیر و تشکر کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار