درخشش دانش‌آموزان ناحیه یک بهارستان در نوزدهمین مسابقات کشوری علوم آزمایشگاهی

بهارستان یک(پانا)- چهار دانش پژوه خلاق از آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، موفق به کسب دو رتبه استانی و راهیابی به مرحله کشوری در مسابقات کشوری علوم آزمایشگاهی شدند.

کد مطلب: ۱۱۹۲۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان ناحیه یک بهارستان در نوزدهمین مسابقات کشوری علوم آزمایشگاهی

ماشالله درختی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سخنانی ضمن عرض تبریک به جامعه فرهیخته فرهنگیان و دانش‌آموزان، گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای دانش‌آموزی بالا که در منطقه وجود دارد، مسابقات و المپیاد‌های علمی باعث می‌شود تا دانش‌آموزانی که از توانایی‌های خودشان اطلاعی ندارند، شناسایی کنیم و فضایی برای عرضه ایده‌هایشان، ایجاد کنیم.

او ادامه داد: امسال هم درخشش دانش‌‌آموزان در بهارستان یک چشمگیر بود و دانش‌آموزان ما موفق شدند تا با گذر از مرحله منطقه‌ای و استانی با امتیاز عالی، به مرحله کشوری راه پیدا کنند و باز هم برای آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان افتخاری دیگر رقم بزنند.

درختی بیان کرد: از میان آثار ارسال شده، دانش‌آموزان فاطمه فرشی، مائده رنجبر از آموزشگاه کوثر با ارائه اثر به نام جاذبه آهن ربا و دانش‌آموزان مریم اسلامی و مبینا احمدی از آموزشگاه غلامرضا حبیبی با ارائه اثر قرص جوشان، موفق به کسب دو رتبه استانی و راهیابی به مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات کشوری علوم آزمایشگاهی شدند.

او افزود: طرح‌های فوق، مراحل تست و ارزیابی خود را زیر نظر متخصصان هر رشته با موفقیت پشت سر گذاشته و به نوزدهمین دوره مسابقات کشوری علوم آزمایشگاهی راه پیدا کردند.

در ادامه قبادی، سرگروه علوم آزمایشگاهی آموزش و پرورش ناحیه یک یهارستان در خصوص این موفقیت، اظهار کرد: اینجانب ضمن تبریک و تهنیت این موفقیت افتخارآفرین و ارزشمند خدمت این دانش‌آموزان، خانواده آنان، اساتید تلاشگر و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، امیدوارم با توکل به درگاه ایزد سبحان، همواره شاهد درخشش نخبگان این مرز و بوم در مجامع علمی و سایر عرصه‌ها باشیم.

او گفت: معیار اصلی آثار برگزیده نوآوری، توان ایده‌پردازی و خلاقیت بالا بود، که دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان دو رتبه استانی را کسب کرده و افتخاری دیگر برای بهارستان یک رقم زدند.‌

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار