دیدارمدیر آموزش و پرورش قرچک با خانواده شهید میثم نجفی

قرچک(پانا)‌- نامگذاری روز ملی دختران در سالروز ولادت آن حضرت(س)، الگوسازی مهمی از شخصیت ایشان برای دختران این مرز و بوم است .

کد مطلب: ۱۱۹۱۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدارمدیر آموزش و پرورش قرچک با خانواده شهید میثم نجفی

داورزنی مدیر آموزش و پرورش قرچک به همراه دیوبندی کارشناس مسئول امور شاهد و ایثارگران در آغاز دهه‌کرامت، ولادت‌حضرت‌معصومه(س) و روزدختر با خانواده شهید‌نجفی دیدار کردند.

در این دیدار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌ قرچک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان بویژه شهدای‌ مدافع‌ حرم، تکریم و قدردانی از خانواده شهیدان بیش را یک وظیفه همگانی دانست.

داورزنی بیان کرد: روز دختر در ایران بهانه‌ای است برای گرامی‌داشت مقام دختران این فرشتگان و هدیه‌های خدادادی که سبب آشنایی آنها با نحوه صحیح زندگی اسلامی می‌شود.

او درباره مقام شامخ حضرت‌معصومه‌(س) گفت: این بانوی کریمه دارای کرامت به معنای عظمت، بزرگی بزرگواری، با عزت و شرافت است و ایشان تابع محض امام‌زمان خود بود و می‌توان گفت یک ولایت مدار اصیل بوده است.

داورزنی اذعان کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) بانوی کریمی که دارای مقام عصمت و طهارت است ، ایشان در دفاع از حریم ولایت نقش موثری ایفا کرد و توجه امامان معصوم به کریمه‌ی اهل بیت(ع) حضرت‌معصومه (س) را نشانگر عظمت و پاکدامنی این بانوی بزرگوار دانست.

مدیر آموزش و پرورش قرچک عنوان کرد: متولیان‌ امر فرهنگ در حوزه‌های‌مختلف جامعه وظیفه دارند که الگوهای دینی مانند حضرت‌معصومه‌(س) را به جوانان بخصوص دختران معرفی کنند تا آنها بتوانند با این الگوی بارز به خوبی آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار