برگزاری نشست کمیته اداره تربیت‌بدنی و فعالیتهای ورزشی آموزش و پرورش بوشهر

بوشهر(پانا)- رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیتهای ورزشی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت استفاده بهینه از ظرفیت شبکه شاد و ایجاد انسجام و یکپارچگی و بارگذاری محتوا، کلیدواژه موفقیت این حوزه خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۹۱۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست کمیته اداره تربیت‌بدنی و فعالیتهای ورزشی آموزش و پرورش بوشهر

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نشست کمیته تخصصی اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی با محوریت اجرای مطلوب طرح ها و برنامه ها در سال جدید برگزار شد.

منوچهر هوشیار گفت: وضعیت موجود ناشی از کرونا که بر تمام حوزه ها سایه افکنده است، حوزه تربیت بدنی و ورزش در آموزش و پرورش به واسطه ماهیت اجرایی و عملی که دارد، بیشتر از سایر حوزه ها در معرض آسیب و انفعال است که ما به عنوان متولیان این حوزه بایستی شرایطی را فراهم کنیم که از تهدید ایجاد شده به مثابه فرصتی برای وجاهت بیشتر برنامه های حوزه و اثبات توانمندی، تخصص و تعهد معلمان تربیت بدنی استفاده کنیم.

هوشیار افزود: استفاده بهینه از ظرفیت شبکه شاد و ایجاد انسجام و یکپارچگی و بارگذاری محتوا، کلیدواژه موفقیت حوزه خواهد بود و در این راستا چنین کارگروهی می بایست در جهت تهیه محتوای قابل اجرا بر اساس سناریوهای موجود برای بازگشایی تلاش کند همچنین در این نشست به تاکید بر پیگیری جهت مشارکت هر چه بهتر معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه در جشنواره مهارت های حرفه ای معلمان در شرایط کرونا پرداخته شد.
از دیگر محوریت های مورد بحث در این نشست تخصصی برنامه ریزی لازم جهت اجرای پروژه مهر ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ و برنامه عملیاتی سال تحصیلی آینده و پیگیری سامانه تسما و نظارت و تقسیم کار نیز صورت گرفت.

در ادامه این نشست اعضای کارگروه به بیان دیدگاه ها، نظرات و تجارب خود در جهت تداوم و استمرار فعالیتهای حوزه تربیت بدنی در فضای مجازی و آمادگی لازم جهت آغاز سال تحصیلی آینده پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار