در آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

برگزاری نخستین جلسه کمیته علمی اجرایی طرح ملی نماد

شهرری(پانا) جلسه کمیته علمی اجرایی طرح نماد با حضور نمایندگان هشت سازمان در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین جلسه کمیته علمی اجرایی طرح ملی نماد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در این جلسه یزدان پناه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ری در مورد طرح ملی نماد و لزوم جمعی و همگانی بودن آن جهت اثربخشی هرچه بیشتر تأکید کرد و افزود: با حمایت‌های این سازمان‌ها در آینده نزدیک طرح نظام مراقبت از دانش‌آموزان در تعداد بیشتری از مدارس استان اجرا خواهد شد.

در ادامه مینا زراعتکار کارشناس پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش ناحیه دو ری به تشریح جزئیات این طرح پرداخت و بیان کرد: در طرح نماد مجموعه‌ای نظام یافته از خدمات و برنامه‌ها، شامل غربالگری، آموزش، توانمندسازی و حمایت‌های روانی،اجتماعی، به منظور مراقبت دانش‌آموزان در برابر رفتار‌های پرخطر، آسیب‌های اجتماعی و جرائم از طریق مداخله بموقع و موثر، اجرا می‌گردد.

سهیلا پناهی کارشناس مسئول واحد روان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و عباسپور کارشناس مشاوره نیزدر خصوص خودکشی و شرح وظایف دستگاه‌های مختلف توضیحات کامل و جامعی ارائه نمودند و در مورد ارجاعات فوریتی و لزوم پیگیری و همکاری سازمان‌های طرف ائتلاف اظهار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار