سومین جشنواره نمایشنامه نویسی رودو برگزار می شود

آستارا (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از برگزاری سومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی رودو به میزبانی شهرستان آستارا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
سومین جشنواره نمایشنامه نویسی رودو برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، شاپور تشرینی اظهار کرد: سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی رودو به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان برگزار می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان اینکه موضوع جشنواره آزاد است، افزود: متونی که بر غنای فرهنگی، بازتاب مشکلات امروز جامعه، مضامین بومی و فولکلور و اخلاقی توجه کنند در اولویت خواهند بود.

وی به شرایط شرکت در جشنواره اشاره کرد و گفت: هر نمایشنامه‌نویس مجاز به ارسال ۲ اثر است و آثار ارسالی نباید قبلا در جشنواره دیگری شرکت کرده باشند.

تشرینی ادامه داد: ارسال سه نسخه از اثر به صورت پرینت شده و یک حلقه فشرده در قالب PDF به همراه خلاصه اثر، بیوگرافی و یک قطعه عکس از نویسنده اثر به صورت پستی و همچنین ارسال فایل اثر به شماره واتساپ ۰۹۱۱۶۱۷۴۷۳۳ مدارک مورد نیاز برای شرکت در جشنواره رودو است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره دانست و خاطرنشان کرد: نشانی دبیرخانه سومین جشنواره سراسری نمایش نامه نویسی رودو، آستارا، بلوار خرمشهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار