رییس بهزیستی ملارد:

ارائه تجهیزات توانبخشی به مددجویان شهرستان ملارد

ملارد(پانا)- طی سال ۹۹ به بیش از ۶۵۰ نفر از افراد دارای پرونده در حوزه توانبخشی بهزیستی شهرستان ملارد تجهیزات توانبخشی مانند، ویلچیر، سمعک، باطری سمعک، عصای نابینایان، تخت بیمار و .... ارائه شده است.

کد مطلب: ۱۱۸۹۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ارائه تجهیزات توانبخشی به مددجویان شهرستان ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم رئیس اداره بهزیستی ملارد با بیان اینکه نیازسنجی و بررسی شرایط مددجویان در جهت دریافت وسایل کمک توانبخشی امری بسیار ضروری است گفت: علاوه بر واریز کمک‌های موردی که بصورت نقدی به حساب مددجویان صورت می‌گیرد، کارشناسان و مددکاران حوزه توانبخشی ضمن بررسی دقیق شرایط معلولین از طریق بازدید منزل و ... افراد را در اولویت دریافت تجهیزات توانبخشی قرار می‌دهند.

او افزود: با توجه به افزایش هزینه تجهیزاتی چون سمعک و ویلچر که از وسایل ضروری و بسیار مهم معلولین جهت انجام امور روزمره است، تهیه این موارد و توزیع آن بسیار دشوارتر از قبل شده که در سال ۹۹ و در پی تلاش همکاران و بودجه تخصیص یافته از سازمان موفق شدیم تجهیزات مربوطه را به بیش از ۶۵۰ نفر اهدا کنیم.

داود خادم ضمن تأکید بر اینکه ارائه هرگونه خدماتی که موجب رفع مشکلات مددجویان بشود بسیار مهم است، بیان کرد: اختصاص تجهیزات کمک توانبخشی نقش بسیار موثری در جهت کمک به استقلال این افراد و حضور هرچه بیشتر در جامعه می‌کند که یکی از بزرگترین و مهمترین هدف‌های سازمان بهزیستی کمک به توانمندسازی جامعه هدف بوده که این مسئله تاثیر بسزایی در انجام آن دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار