گپی با سوسن‌پرور از «بوتاکس» تا ریسک بازیگری در نقشی متفاوت

خسته شدم از بس نقش دختر ترشیده ها را بازی کردم/کاش می دانستم کاوه مظاهری چه چیزی در من دید که بازیگر بوتاکس شدم / حضورم در بوتاکس ریسک بسیار بزرگی بود/ دنیای حیوانات جذاب است

تهران (پانا) - سوسن پرور بازیگر فیلم سینمایی «بوتاکس» معتقد است حضور من در این نقش، ریسک بزرگی برای کارگردان داشت چراکه مطمئن نبودم مخاطبان من را در این فضا بپذیرند اما تجربه‌ای جذاب بود.

کد مطلب: ۱۱۸۸۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
گپی با سوسن‌پرور  از «بوتاکس» تا ریسک بازیگری در نقشی متفاوت

سوسن پرور بازیگر فیلم سینمایی «بوتاکس» که سابقه بازیگری در تئاتر و تلویزیون دارد، درباره ایفای نقشی متفاوت در «بوتاکس» و انتخاب کاوه مظاهری به خبرنگار پانا گفت: کاش می‌دانستم که کاوه مظاهری چه چیز در من دید و من را برای بازی در این فیلم انتخاب کرد. وقتی فیلمنامه برای من فرستاده شد گفتم اشتباه کردید! تا جایی که من فکر می‌کردم نقش خانم دکتر در مطب را قرار است بازی کنم. رویکرد کمدی در کار نبود و من تعجب کردم که منِ بازیگر طنز و کمدی برای این نقش انتخاب شدم.

وی با بیان اینکه فیلمنامه را خوانده و دوست داشته است، تصریح کرد: حضور من در این نقش، ریسک بزرگی برای کارگردان داشت چراکه مطمئن نبودم مخاطبان من را در این فضا بپذیرند اما تجربه‌ای جذاب بود. من را که قلقلک داد حتما در این عرصه نیز تجربه کسب کنم.

پرور با اشاره به نقش‌های قبلی‌اشش و اینکه این نقش خیلی متفاوت از آنهاست، گفت: ضمن اینکه نقش «اکرم» در «بوتاکس» خیلی از خود واقعی من دور است اما وسوسه شدم که آن را تجربه کنم و آقای مظاهری نیز اصرار داشت که حضور داشته باشم و نترسم. هنوز خودم در شوک هستم!

وی تاکید کرد: به عنوان یک بازیگر، تنوع نقش را دوست دارم و از آن استقبال می‌کنم؛ خسته شدم از بس نقش دختر ترشیده را بازی کردم.
این بازیگر در ادامه به حضور در مجموعه‌های تلویزیونی عموپورنگ اشاره کرد و گفت: از حضور در مجموعه‌های طنز برای کودکان بسیار خوشحالم به ویژه الان که در سری جدید، نقش حیوان را با گریم خاصی بازی می‌کنم و این موضوع برایم ایده‌آل است چراکه باید یک تیپ را خلق کنم و دنیای حیوانات بسیار برایم جذابیت دارد.

پرور درباره اینکه ممکن است مخاطب عام با «بوتاکس» ارتباط برقرار نکند و در این راستا «اکرم» در «بوتاکس» را باور نکند، گفت: من وقتی بخواهم کاری را انجام دهم به مخاطب فکر نمی‌کنم یعنی در واقع وظیفه من این نیست که به مخاطب داشتن یا نداشتن فکر کنم. وظیفه منِ بازیگر این است که پرسوناژی را که برعهده دارم به بهترین نحو احسن اجرایش کنم و بابت این کار دستمزد هم می‌گیرم. اینکه چقدر مخاطب‌ها یک فیلم یا یک مجموعه را دوست دارند، ریسکی است که از طرف کارگردان و برنامه‌سازها انجام می‌شود. اما اینکه چقدر مخاطب من را باور می‌کند، ریسکی است که از طرف من صورت گرفته است و نمی‌دانم چقدر مخاطب من را باور کرده یا نه اما در هر حال خودم از این ریسک راضی هستم و از کاوه مظاهری بابت این اعتماد سپاسگزارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار