قاضی زاده هاشمی: تیم ملی به مرحله بعد صعود کند جشنی بزرگ ملی برگزار می‌کنیم

تهران (پانا) - نماینده مجلس از کمک حداکثری به ورزش و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال ایران در مسیر رسیدن به جام جهانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
قاضی زاده هاشمی: تیم ملی به مرحله بعد صعود کند جشنی بزرگ ملی برگزار می‌کنیم

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه مشترک سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون فوتبال ایران احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی هم خاطرنشان کرد: آرزوی توفیق برای فدراسیون فوتبال و عزیزی خادم دارم. بنده در این ایام، ایام پرکار و پرمشغله‌ای داریم.

وی بیان داشت: حجم کارهای انتخاباتی بالاست و خیلی زود کیش را ترک می‌کنم. فقط خواستیم قبل از اعزام تیم ملی به بچه‌ها خداقوت بگوییم تا با روحیه‌ مضاعف و با کمک‌هایی که شده بتوانند با روحیه‌ای خوب به مسابقات کلیدی و حساس مقدماتی جام جهانی اعزام شوند. این تیم فردا (دوشنبه) با شرایطی که می‌دانید اعزام می‌شود. به هر دلیلی در دوره قبل از عزیزی خادم میزبانی کسب نشد و ما تنها کاری که می‌توانستیم بکنیم همین خداقوت بود. این بر حسب وظیفه و علاقه ما به فوتبال است.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: وظیفه حداکثری ما کمک به ورزش و پشتیبانی از آن است. ورزش را به عنوان علاقه کل مردم می‌پنداریم. کاری که منطقه آزاد کیش انجام داده هم قابل توجه است و جای تقدیر دارد. در بحرین به چهار برد احتیاج داریم. باید روحیه بدهیم و تلاش کنیم. اگر تیم ملی به مرحله بعد صعود کرد جشنی بزرگی برگزار کنیم. انشالله تیم ملی با دست پر از مصاف بحرین برگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار