رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد:

انجمن‌های فرهنگی هنری یاور فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند

ملارد(پانا)- نشست تعاملی انجمن‌های فرهنگی و هنری ملارد با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
انجمن‌های فرهنگی هنری یاور فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، در این نشست امیر اسماعیل پورروشن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان انجمن‌های فرهنگی هنری این اداره تعامل، همدلی و همکاری تنگاتنگی با هم دارند.

او افزود: روشنایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به حضور اصحاب فرهنگ و هنر است و هنرمندان، اداره ارشاد را خانه دوم خود می‌دانند و بدون هیچ چشم‌داشتی در جشنواره‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری شرکت می‌کنند و این نشانه ذوق و علاقه هنری آنان است. باید قدر و ارزش چنین افرادی را دانست و تمام تلاش خود را برای خدمت به آنان در جهت اعتلای فرهنگ دینی بکار گرفت.

پورروشن بیان کرد: با توجه به اینکه بودجه فرهنگی که به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول سال اختصاص می‌یابد جوابگوی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری نیست، خواستار حمایت‌های مادی و معنوی ادارات فرهنگی شد تا بتوانیم با همکاری تمام دستگاه‌ها با ایجاد فضایی مناسب در شکوفایی فرهنگ و هنر و رفع مشکلات و موانع، جامعه‌ای پویا وبرنامه‌هایی اثرگذار داشته باشیم.

در ادامه مسئولان انجمن‌ها به ارائه گزارش آماری از فعالیت‌های انجام شده پرداختند و خواستار حمایتهای مادی ومعنوی از سوی مسئولان شهرستانی بمنظور اجرای برنامه‌های فاخر شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار