جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی برگزار شد

پاشایی: جدی‌ترین چالش‌ها و مسائل روز آموزش و پرورش استان در اولویت برنامه‌هاست

تبریز(پانا) - جلسه شورای معاونان دستگاه تعلیم و تربیت آذربایجان‌شرقی شامگاه شنبه 8 خرداد ماه 1400 با حضور دبیرکل شورای‌عالی آموزش و پرورش در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی: جدی‌ترین چالش‌ها و مسائل روز آموزش و پرورش استان در اولویت برنامه‌هاست

جعفر پاشایی در این نشست با بیان اینکه بدون اغراق یکی از پرکارترین بخش دستگاه تعلیم و تربیت، شورای عالی آموزش و پرورش است، گفت: ما در آذربایجان شرقی با تمرکز به تمامی متغیرها درصدد ارتقاء کیفیت خدمات مجموعه بودیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه امروز از ستاد اداره کل تا آخرین نکته صف در دورترین نقطه استان دارای برنامه هستیم، افزود: توجه ویژه و عمده ما در برنامه های اجرایی، سند تحول بنیادین بعنوان قانون اساسی دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی با اشاره به این موضوع که مهمترین و جدی ترین چالش ها و مسائل روز مجموعه بعنوان برنامه ما در سال تحصیلی جاری است، تاکید کرد: بازگشایی و پروژه مهر از اولویت‌های اصلی ماست.

پاشایی تصریح کرد: ساماندهی نیروی انسانی و توجه به این موضوع یکی از اساسی ترین برنامه ها و هدف گذاری ها است.

ثبت نام و اعلام به موقع نتایج، برگزاری آزمون، بحث توانمندی و ارتقاء سطح دانش همکاران با برگزاری دوره های آموزشی برای معلمان، آماده سازی مدارس و توجه به موقع به مباحث تعمیر و تجهیز از دیگر برنامه های مهمی بود که مدیرکل آموزش و پرورش استان بر آن تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار