در شهرستان ورامین:

آغاز فعالیت پایگاه‌های سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان

ورامین(پانا)- معاون مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ورامین از آغاز فعالیت پایگاه‌های سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از نیمه اول تیر ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت پایگاه‌های سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، محمدرضا لاری ضمن اعلام آغاز فعالیت سه پایگاه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان گفت: سلامت جسمی و آمادگی تحصیلی نوآموزان در پایگاه‌های سنجشی که به این منظور تمهید و تجهیز شده‌اند مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

او در ادامه، مدرسه‌های مرحوم کچویی در انتهای خیابان مهدیه، لاله‌های انقلاب (۲) در دانشسرا و ولیعصر در صادقعلی را به عنوان سه پایگاه منتخب سنجش سلامت معرفی کرد.

لاری تصریح کرد: در این پایگاه‌ها وضعیت آمادگی جسمانی، سلامت بینایی، شنوایی و وضعیت توان یادگیری نوآموزان سنجیده می‌شود و در نهایت آمادگی آنان برای آموزش‌پذیری در دوره دبستان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول از اولیاء دانش‌آموزان متولدین نیمه اول سال ۹۴ و قبل از آن درخواست کرد به منظور ثبت نام فرزندان خود در نیمه اول تیر ماه به مدارس مراجعه کنند و تا حصول اطمینان از ثبت نام نهایی پی‌گیر باشند.

او در مورد فرآیند ثبت‌نام متذکر شد: لازم است اولیاء ابتدا ضمن پیش ثبت‌نام در مدرسه و دریافت فرم نوبت دهی، با توجه به زمان‌بندی اعلام‌شده در فرم، به یکی از پایگاه‌های سنجش مراجعه کنند و در نهایت پس از ارجاع دفترچه سلامت به مدرسه، ثبت نام فرزندشان را نهایی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار