در گفت‌وگو با پانا؛

رشیدی: مشارکت حداکثری بزرگترین پشتوانه اقتدار ملی است

با حضور در انتخابات می‌توانیم موفقیت ایجاد کنیم/ نامزدها از شعازدگی پرهیز کنند، نمی‌شود شعارهای غیرقابل اجرا تحویل مردم داد/ نباید نامزدها با تخریب یکدیگر بخواهند رشد کنند

تهران (پانا) - نماینده مردم کرمانشاه در مجلس تاکید کرد انتخابات باید با مشارکت حداکثری شکل بگیرد؛ چون مشارکت حداکثری بزرگترین پشتوانه اقتدار ملی است.

کد مطلب: ۱۱۸۷۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رشیدی: مشارکت حداکثری بزرگترین پشتوانه اقتدار ملی است

محمد رشیدی در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه همه کاندیداها و هواداران آن‌ها باید تلاش کنند تا مشارکت حداکثری اتفاق بیافتد، گفت: «ممکن است برخی نامزدها احراز صلاحیت نشده باشد، اما نباید عرصه انتخابات را به چالش بکشند. انتخابات باید با مشارکت حداکثری شکل بگیرد؛ چون مشارکت حداکثری بزرگترین پشتوانه اقتدار ملی است و لازم و واجب است.»

وی تاکید کرد: «هر کسی که دل در گرو این آب و خاک دارند باید بداند که با حضور در انتخابات می‌توانیم موفقیت ایجاد کنیم. باید حاضر شویم و کاندیدای اصلح را انتخاب کنیم.»

این نماینده مجلس اضافه کرد: «نامزدهای انتخابات باید از شعارزدگی پرهیز کرده و به دنبال این باشند که برنامه عملیاتی ارائه دهند. ما اکنون با شرایط خاصی در کشور مواجه هستیم، محدودیت‌های زیادی داریم. خیلی از مسائل سیاسی و منطقه‌ای و اقلیمی باید مد نظر نامزدها باشد. نمی‌شود شعارهای غیرقابل اجرا تحویل مردم داد.»

رشیدی با بیان اینکه مردم از سواد سیاسی و اجتماعی بالایی برخورداند و هر مطلبی را از نامزدها نمی‌پذیرند جز اینکه مطالب علمی و اجرایی باشد، اظهار کرد: «طبق فرمایش مقام معظم رهبری نامزدها باید نسبت به مشکلات کشور آگاهی داشته باشند. نامزدها باید این مشکلات را بشناسند و برنامه‌هایی که این موانع را می‌تواند بردارد و مشکلات را رفع کند، داشته باشند.»

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی ابراز امیدوارم کرد که انتخابات پرشوری شکل بگیرد و انتخاب اصلح هم موجب شود تقدیرات نیکویی برای مردم رقم بخورد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «نامزدها باید از هرآنچه که موجب دلزدگی مردم می‌شود، پرهیز کنند. نباید موجبات درگیری با همدیگر را فراهم کنند. همدیگر را تخریب نکنند، سعی کنند برنامه خود را مطرح و از گفتمان خود دفاع کنند. نباید نامزدها با تخریب یکدیگر بخواهند رشد کنند.»

عضو کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اصل ۴۴ با تاکید بر اینکه مردم همیشه پای انقلاب ایستاده‌اند و حتی امروز هم که شاهدیم تحریم‌ها شکسته شده است، ناشی از مقاومت مردم است، افزود: «مردم باید در این مقطع حساس نیز با مشارکت حداکثری، حمایتی حداکثری از جمهوری اسلامی ایران داشته باشند. نامزدهای انتخابات هم باید سعی کنند با ادبیاتی علمی و بسیار دقیق و قوی به دنبال این باشند که مشارکت حداکثری را رشد دهند.»

محمد رشیدی در ادامه گفت: «مردم امروز مشکلات عدیده اقتصادی دارند، مردم واقعا در تامین معیشت گرفتار هستند، خانواده‌ها برای ازدواج جوانان به شکل جدی گرفتار هستند و حتی تحصیل فرزندان. دغدغه‌ها، معیشتی و اقتصادی است. باید نامزد انتخابات توانایی حل مشکلات در این حوزه را داشته باشد و بر روی گفتمان اقتصادی و معیشتی متمرکز شود و مردم را از این مشکلات نجات دهد.»

این نماینده مجلس در پایان افزود: «رئیس‌جمهور سیزدهم باید به دنبال محرومیت‌زدایی، کاهش تورم، تسهیل ازدواج جوانان و به صورت جدی به دنبال تقویت تولید در داخل باشد تا موجبات رشد و توسعه اشتغال را فراهم کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار