اعلام فراخوان طراحی پوستر ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی

تهران (پانا) - فراخوان طراحی پوستر ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام فراخوان طراحی پوستر ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی

به گزارش روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دبیرخانه ستاد اجرایی ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی به منظور بهره مندی از حضور هنرمندان خلاق و طرح های نو و بدیع ، طراحی پوستر این نمایشگاه را با اعلام فراخوان عمومی و دعوت از هنرمندان و علاقمندان به شکل مسابقه برگزار می کند.

معیارهای اصلی طراحی پوستر نمایشگاه براساس، نوآوری، خلاقیت، زیبایی بصری، پویایی و تکیه برمحور نمادهای اسلامی ایرانی و المان های عاشورایی و محرم است.

شرایط شرکت در این مسابقه برای همه هنرمندان در تمامی سنین آزاد و رایگان بوده و هر هنرمند حداکثر 3 اثر می تواند به دبیرخانه تحویل آثار ارائه کند.

این آثار باید در ابعاد ( 70 * 50 ) با کیفیت 300dpi و در قالب فایل jpg و Tif آماده و ارسال شود. ( ارسال هر دو فایل الزامی است.)

چنانچه طرح پیشنهادی از منبع و یا تصویر خاصی الهام و یا استخراج شده باشد، خالق اثر باید در این خصوص توضیحات کامل را ارائه کند.

استفاده از آرم، نشان، ِالمان و علائم غربی و بیگانه که مغایر با قوانین، ضوابط و عرف کشور جمهوری اسلامی ایران است، ممنوع است.

ارسال مشخصات فردی و هویتی طراح، نام اثر، کد ملی، نشانی و شماره تماس به همراه آثار ارسالی الزامی است‌.

دبیرخانه نمایشگاه از اثر منتخب در نمایشگاه و اقلام تبلیغاتی استفاده می کند. به همین منظور تقاضای حضور و شرکت در مسابقه به منزله قبول شرایط فوق از طرف هنرمند خواهد بود.

علاقمندان برای حضور دراین رقابت از امروز یکشنبه 02/03/1400 تا روز پنج شنبه 20/03/1400 فرصت دارند آثار خود را در قالب فرمت اعلامی از طریق مراجعه حضوری، ارسال بسته پستی به نشانی: تهران، خیابان حافظ، چهارراه کالج، جنب پمپ بنزین، بن بست هلال احمر، پلاک ۶، و یا از طریق پست الکترونیک: ravabet.mode@gmail.com ارسال کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 66722312 / 66731560 تناس بگیرند و یا به سایت https://iranmode.farhang.gov.ir/ مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار