رئیس مجلس پیروزی مقاومت فلسطین را تبریک گفت

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد مقاومت فلسطین نشان داد که اگر امت اسلامی در سایه وحدت گام بردارند، در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی می‌توانند پیروز شده و این رژیم را سر جای خود بنشانند.

کد مطلب: ۱۱۸۶۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس مجلس پیروزی مقاومت فلسطین را تبریک گفت

محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش از دستور خود، به مناسبت پیروزی مقاومت اسلامی در منطقه غزه و سرزمین‌های اشغالی فلسطین، به امت اسلامی و همه آزادگان جهان تبریک و تهنیت گفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این مقاومت در حقیقت نشان داد که اگر امت اسلامی در سایه وحدت، یگانگی، همبستگی و مبتنی بر سنت‌های الهی و با تکیه بر مردم گام بردارند، در مقابل رژیم اشغالگر، نسل‌کش و جنایتکار با همه تجهیزات، امکانات و همچنین حمایت غرب و در رأس آن آمریکا با وجود محاصره کامل آن منطقه، می‌توانند پیروز شده و این رژیم اشغالگر را سر جای خود بنشانند.

وی افزود: امیدوارم به این درس که تکیه بر سنت الهی و مردم به عنوان رمز موفقیت امت اسلامی دارد، توجه کنیم زیرا ما نمونه آن را در دهه 60 میلادی نیز مشاهده کردیم؛ در آن زمان کشورهای عربی 5 روز هم نتوانستند در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کنند در حالی که امروز مردم غزه با مقاومت توانستند پیروز شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از خداوند بزرگ صبر و اجر جزیل برای تمام خانواده‌های شهدای مقاومت فلسطین مسئلت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار