فرزندان شهدا امانت هایی هستند که شهدای والامقام به ما سپرده اند

تهران ( پانا ) - مدیر آموزش و پرورش منطقه۵ در جمع شرکت کنندگان در جلسه ستاد شاهد، وظیفه مجموعه آموزش و پرورش را در مقابل فرزندان شهدا بسیار سنگین دانست.

کد مطلب: ۱۱۸۶۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
فرزندان شهدا امانت هایی هستند که شهدای والامقام به ما سپرده اند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ۵، جلسه ستاد شاهد، در سالن بهشت زهرا، با حضور یداله شهبازبیگی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، محمد افراسیابی؛ رئیس بنیاد شهید مناطق ۵ و ۲۲؛ سربازیان؛ مسئول پیگیری امور شاهد، امیر معصومی؛ معاون فرهنگی بنیاد شهید، حسینی؛کارشناس آموزش بنیاد شهید و کارشناسان واحد شاهد منطقه ۵ و مدیران مدارس شاهد منطقه برگزار شد.

در شروع جلسه که به منظور بررسی فعالیت‌ها، مسائل و مشکلات مدارس شاهد و دانش‌آموزان طرح پراکنده شاهد، برگزار شد، سربازیان، ضمن تشکر از زحمات مدیران مدارس شاهد به ارائه گزارش عملکرد این مدارس پرداخت.

سپس یداله شهبازبیگی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵؛ ضمن تقدیر از اعضای ستاد شاهد، خصوصا مدیران مدارس شاهد، بر کیفیت بخشی فعالیت های آموزشی و پرورشی در این مدارس تاکید کرد.

وی پرهیز از نگاه سطحی و توجه صرف به ظواهر را از ویژگی‌های مدارس شاهد دانست و افزود: همه دانش آموزان، سرمایه های کشور هستند. اما در برابر فرزندان شهدا وظیفه ما سنگین تر است. چراکه این عزیزان امانت هایی هستند که شهدای والامقام به ما سپرده اند. به همین علت، ما ضمن نظارت بر فعالیت مدارس شاهد، کارها و فعالیت‌های شاخص آن‌ها را مورد توجه قرار می‌دهیم، ضمن اینکه قدردان تلاش‌های همکارانمان در این مدارس هستیم.

وی همچنین ارتباط تنگاتنگ و مستمر آموزش و پرورش با بنیاد شهید را در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت موثر دانست و از همراهی و میزبانی مسئولین بنیاد شهید تشکر کرد.

در این جلسه مدیران و سایر اعضاء ستاد ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس شاهد، به بیان مشکلات و محدودیت های موجود پرداختند و راهکارهایی را برای رفع موانع و مشکلات مورد بررسی قرار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار