راننده اصفهانی که از کادر درمان کرایه نمی گیرد

اصفهان ( پانا) -رمضانعلی ضامنی بروجنی راننده تاکسی های اینترنتی در اصفهان که برای جبران زحمات کادر درمان از آن ها کرایه نمی گیرد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
راننده اصفهانی که  از  کادر درمان کرایه نمی گیرد

امروز وقتی سوار تاکسی اینترنتی شدم نوشته ای توجه مرا جلب کرد و آن نوشته به این صورت بود "با سلام از دکترها و پرستارها در این ایام کرونا کرایه دریافت نمی کنم". از راننده دلیل این کار را پرسیدم وی پاسخ داد: در یکی از روزهایی که مشغول مسافرکشی بودم طبق معمول مسافری را سوار کردم البته با مقصد بیمارستان! هنگامی که به آنجا رسیدیم صدای طبل و رژه کنجکاوی‌ام را برانگیخت، پس رفتم تا ببینم دلیل این سروصدا چیست. وقتی به منبع سروصدا رسیدم تعدادی از دکترها و پرستاران را دیدم اما یک مرد حدود هفتاد ساله که در حال گریه بود. توجهم را به خود معطوف کرد. وی گریه می کرد و مدام زیر لب می گفت"پسرم"
جویای ماجرا شدم و متوجه شدم آن مرد پدر یکی از دکتران بیمارستان بوده است که به تازگی شهید شده است.(شهید مدافع سلامت)
در آنجا بود که به فکر فرو رفتم تا به نحوی زحمات کادر درمان را جبران کنم و به این نتیجه رسیدم که تنها کاری که از دستم بر می آید این است که از کادر درمان کرایه دریافت نکنم پس، از آن روز به بعد کارتی تهیه کردم و روی آن این مطلب را نوشتم.

رمضانعلی ضامنی بروجنی در پاسخ به این سوال که آیا از اینکه این کار را کرده‌اید پشیمان یا ناراحت نیستیدگفت: نه اصلا ؛ اتفاقا از ته قلب خوشحال هستم که می توانم به نحوی قدردان این عزیزان باشم. تنها منبع درآمدم فقط همین راه است اما همین مقدار پول کم هم برایم با رزق و روزی است. هرگاه که متوجه می شوم مسافر من یکی از اعضای کادر درمان است بسیار خوشحال می شوم و خدارا شکر میگویم .حتی یکبار هم یکی از این عزیزان اینترنتی کرایه را پرداخت کرده بود اما من با اصرار فراوان این پول را به او برگرداندم .

خبرنگار: شکیبا واثقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار