ضرورت توجه به دو موضوع راه آهن قم - گرمسار و گردشگری سلامت

قم(پانا)- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم خواستار توجه بیشتر به دو موضوع راه آهن قم – گرمسار و همچنین مبحث گردشگری سلامت در سند آمایش سرزمینی استان شد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت  توجه به دو موضوع راه آهن قم - گرمسار و گردشگری سلامت

به گزارش اداره کل استانداری قم، محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم بیان کرد: با توجه به این که بخش حمل و نقل در سند آمایش سرزمینی قم مورد توجه ویژه قرار گرفته، پس انتظار است تا در توزیع اعتبارات نیز به این امر توجه شود.
محسن بهشتی افزود: البته بدیهی است اعتبارات استانی به تنهایی جوابگوی هدفگذاری دیده شده در موضوع حمل و نقل قم نیست و از این رو باید اعتبارات خاصی برای تحقق اهداف اشاره شده در سند آمایش در نظر گرفته شود.
وی سپس خواستار توجه بیشتر به دو موضوع راه آهن قم - گرمسار و همچنین مبحث گردشگری سلامت در سند آمایش سرزمینی استان شد و بیان کرد: قم با دو هزار تخت بیمارستانی در دست اقدام می تواند جزء معدود استان هایی باشد که به سرانه تخت بیمارستانی مصوّب وزارت بهداشت می رسد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در پایان سخنان خود اذعان کرد: از این به بعد و با تصویب و ابلاغ سند آمایش سرزمینی، لازم است تا همه درخواست های ارائه شده به کارگروه های تخصصی استان، ارجاع هایی به مطالب سند آمایش سرزمینی استان داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار