طرح فضا سازی تبلیغاتی و شهری در بجنورد اجراشد

خبرگزاری پانا: طرح فضا سازی تبلیغاتی و شهری در بجنورد از سوی معاونت فرهنگی ستاد احیا امربه معروف و نهی از منکربجنورد اجراشد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بجنورد با بیان این مطلب گفت: اجرای برنامه های امر به معروف و نهی از منکر با موضوع تذکر لسانی در سطح شهرستان و در حوزه فضاسازی تبلیغاتی واطلاع رسانی همزمان با ماه مبارک رمضان در شهرستان بجنورد شروع و هم اکنون نیز ادامه دارد .

رضا رضایی با اشاره به فعالیتهای این معاونت در خصوص تذکر لسانی با استفاده از ابزارهای مختلف فرهنگی از قبیل تراکت، بروشور، پوستر، بنر، استندهای تبلیغاتی، بنرهای آویز، بیلبورد، تیزر اظهار داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه مهمی است که احیاء آن در جامعه ابتدا وظیفه مسئولین وسپس همه اقشار جامعه است و اگر بخواهیم این فریضه دینی و الهی در جامعه نهادینه شود همه ما باید در احیای این فریضه تلاش کنیم .

وی با اشاره به برنامــه های فرهنگی، تبلیغات و فضاسازی های تبلیغی و ارسال پیامک های کوتاه از احادیث و چاپ بروشورها و برنامه های فرهنگی در سطح عمومی برای آگاه سازی مردم بویژه نوجوانان و جوانان بسیار مؤثربرشمرد وتاکید کرد: دشمنان اسلام آنها را هدف تبلیغات خود قرار داده و بدنبال انحراف جوانان هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار