جلسه تقدیر از فعالان سازمان دانش آموزی استان کرمان

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در جلسه هفته گرامیداشت سازمان دانش آموزی و به جهت تقدیر از فعالان این سازمان گفت: با رعایت پروتکلهای بهداشتی این جلسه برگزار و بعد از مدتها تعدادی هر چند کم دور هم جمع شدیم چرا که دوری برای یک پیشتاز سخت است چون فعالیتهای ما بر اساس کارهای گروهی است و این همراهی را کرونا از ما گرفت، ولی نیروهای توانمند سازمان دست از کار نکشیدند.

کد مطلب: ۱۱۸۶۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه تقدیر از فعالان سازمان دانش آموزی استان کرمان

محمود رجبی پور گفت: بسته تحولی که از سازمان دانش‌آموزی به دست ما رسید کاملا تخصصی و قابل اجرا و قابل ارزیابی در هر لحظه است.

وی افزود: از مواردی که برای معاونت پرورشی و فرهنگی ارسال شده یک بسته مربوط به سازمان دانش‌آموزی و خبرنگاران پانا است.

رجبی پور افزود:این بسته تحولی باید توسط تشکلهای دانش آموزی اجرا شود و وجود تشکلهای دانش آموزی در این شرایط بسیار کارساز بود.

وی همچنین در ادامه گفت:مهمان ناخوانده ما را ناخواسته به سمت فضای مجازی برد و تشکلها توانستند در این فضا خوش بدرخشند و در این دوران سخت صحنه های بسیار سختی را معلمان از خود خلق کردند و به موقع دانش آموزان را در مسیر خود قرار دادند.

رجبی پور گفت: معلمان زیادی به عشق تعلیم و تربیت جان خود را فدا کردند.

وی گفت: سازمان عظیم دانش‌آموزی با جامعه هدف بسیار توانمند توانست در زمینه انتقال مطالب خوب عمل کند و تشکلهای دانش‌آموزی بازوان توانمند ما هستند.

رجبی پور گفت: یکی از تشکلهایی که در این سازمان بسیار توانمند در حال انجام کار است مجلس دانش آموزی است که بسیار با علاقه و پر توان در حال انجام وظیفه است.

وی در ادامه گفت: به دانش آموزان برچسب نزنید مسئولیت بدهید، دانش آموزان با ورود در بخشهای مختلف سازمان دانش آموزی می توانند مهارتهای لازم را ببینند.

وی افزود: مجلس دانش آموزی تشکیلاتی است که در سطح کشور دارای ۱۵۰ نماینده است و مانند مجلس شورای اسلامی ولی در حوزه دانش آموزی فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: استان کرمان در خصوص آموزش مهارتهای مختلف در تمام عرصه ها ورود پیدا کرده و رتبه خوبی کسب کرده است.

لازم به ذکر است در این جلسه از فعالان سازمان دانش آموزی نواحی یک و دو به صورت حضوری تقدیر بعمل آمد و شهرستانها نیز در بستر فضای شاد شاهد برگزاری این برنامه بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار