تمامی امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در استان اردبیل فراهم است

اردبیل(پانا) - رییس ستاد انتخابات اردبیل گفت: تمامی امکانات و زیرساخت های مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد ماه دراین استان فراهم شده است.

کد مطلب: ۱۱۸۵۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تمامی امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در استان اردبیل فراهم است

به گزارش استانداری اردبیل، بهروز ندایی ،رییس ستاد انتخابات استان در جلسه ستاد انتخابات استان تصریح کرد: احراز هویت، تعرفه ها و تعداد شعب مشخص وخودرو و نیروی انسانی مورد نیاز پیش بینی شده است.

او بیان کرد: بررسی صلاحیت های داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در هیات مرکزی نظارت انجام گرفته و افرادی که رد صلاحیت شده اند تا فردا فرصت دارند، اعتراض خود را اعلام کنند.

معاون استاندار اردبیل گفت: اعتراض ها از سوی هیات نظارت استان به هیات نظارت مرکزی اعلام و نتایج بعد از بررسی اعلام می شود.

ندایی تصریح کرد: بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها نیز در هیات اجرایی استان تمام شده و در بخشداری ها در حال انجام است که تا ۱۸ خرداد تمام می شود.

او اظهار کرد : اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده بعد از اتمام اعلام و تبلیغات از روز ۲۰ تا ۲۶ خرداد انجام می شود.

رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به پیش بینی واکسیناسیون عوامل صندوق های اخذ رای ،خواستار استخراج اسامی تمامی افراد و همچنین خبرنگاران حاضر در محل اخذ رای شد.

ندایی تعداد افراد واجد شرایط رای دادن در استان را بیش از یک میلیون و هزار نفر اعلام کرد و گفت: ۲۳ هزار نفر از این تعداد رای اولی هستند که واجد شرایط رای دادن هستند.

در این جلسه مسوولان کمیته های ستاد انتخابات استان و فرمانداران سرعین و کوثر گزارشی از اقدامات و برنامه ریزی های انجام گرفته برای برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد ماه ارایه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار