معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

برگزاری مرحله دوم المپیادهای دانش‌آموزی دوره دوم متوسطه شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - با همکاری معاونت آموزش متوسطه و اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان مرحه دوم المپیادهای دانش آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله دوم المپیادهای دانش‌آموزی دوره دوم متوسطه شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بهروز هاشمی گفت: تعداد کل شرکت کنندگان در مرحله اول در سطح مدارس که به صورت حضوری برگزار شد و در مجموع 3 هزار و 183 دانش‌آموز بودند که ازاین تعداد 263 نفر به مرحله دوم راه پیدا کردند.

او در ادامه اظهار کرد: مرحله استانی المپیادهای دانش‌آموزی در روزهای جمعه و شنبه و یکشنبه مورخ 24 و25 و 26 اردیبهشت ماه در سطح استان با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری در ناحیه1 شهرری برگزار شد. دانش‌آموزان در این مرحله در رشته‌های تفکر و کارآفرینی، زیست، ریاضی، نجوم، شیمی،کامپیوتر و فیزیک درنوبت صبح وعصر با هم به رقابت پرداختند.

مرحله بعدی این المپیادها از تاریخ 23 خردادماه تا 25 خردادماه در رشته‌های کامپیوتر(تشریحی)، اقتصاد و مدیریت، سلول‌های بنیادی، جغرافیا، علوم زمین وادبی برگزار خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه به همراه صفری رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان با حضور در ناحیه یک شهرری از نحوه برگزاری آزمون‌ها بازدید کردند و برای دانش‌آموزان در مرحله کشوری آرزوی موفقیت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار