آغاز داوری آثار پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب

اسلامشهر (پانا) - در پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب، شهرستان اسلامشهر از استان تهران با ۸۳ اثر بیشترین آثار ارسالی را به دبیرخانه این پویش داشت.

کد مطلب: ۱۱۸۴۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز داوری آثار پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب

سولماز زارعی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا اظهار کرد: دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سال‌های گذشته فعالیت‌های ترویج کتاب‌خوانی متنوع و متعددی را اجرا کرده و در ادامه نیز هم‌زمان با شیوع بیماری کووید ۱۹ برای اقشار مختلف کشور طراحی و با همکاری سازمان‌ها و نهادهای ذیربط اجرایی کرده است.

او افزود: در سال ۱۴۰۰ نیز نیز به همین منظور پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب در ایام نوروز ۱۴۰۰ طراحی و اجرا شد و در این پویش از شرکت‌کنندگان خواسته شد کتاب‌هایی که خوانده‌اند را در یک کلیپ ویدئویی کوتاه (تا ۳ دقیقه) معرفی کنند، یا نظرشان را درباره آن بگویند. در پایان، به تعدادی از برگزیدگان که بیشترین امتیازها را کسب کرده باشند، علاوه بر معرفی در سطح ملی، جوایزی اهدا خواهد شد.

زارعی تصریح کرد: پس از اتمام مدت زمان شرکت در این پویش ۹۴۸ اثر از ۲۷ استان کشور به دبیرخانه مرکزی این پویش ارسال شد و از میان شهرهای شرکت کننده در این پویش برازجان از استان بوشهر با ۱۱۷ اثر، رامهرمز از استان خوزستان با ۹۳ اثر، اسلامشهر از استان تهران با ۸۳ اثر بیشترین آثار ارسالی را به دبیرخانه این پویش داشتند.

او بیان کرد: داوری این پویش از اواخر اردیبهشت‌1400 آغاز شده و آثار رسیده به دبیرخانه با شاخص‌هایی از جمله، ارتباط با موضوعات پویش، خلاقیت در ارائه، کیفیت ارائه و رعایت زمان‌بندی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

خبرنگار: زهرا سهرابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار