درآموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز بسیج فرهنگیان

شهر ری(پانا) –- مسئول بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، از برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز بسیجیان فرهنگی با همکاری پایگاه‌های مقاومت شهید همت، ریحانه النبی(س)، فاطمه الزهرا(س) وعاشورا در ماه مبارک رمضان و در بسترفضای مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز بسیج فرهنگیان

همزمان با ماه مبارک رمضان، بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، مطابق سنوات گذشته، مسابقات قرآن، عترت و نماز را ویژه بسیجیان فرهنگی در فضای مجازی برگزار کرد.

جواد تلطفی مسئول بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در گفت و گو با پانا گفت: امسال مانند سال گذشته رمضان متفاوتی را تجربه کردیم، که با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و تأکید بر رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی، برنامه‌های معمول سال‌های گذشته نظیر نماز جماعت، جزءخوانی حضوری قرآن کریم، افطاری و ... را نداشتیم، اما از این رهگذر خلأ برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ویژه ماه خوب خدا را تا حد امکان در فضای مجازی جبران و دنبال کردیم.

او با بیان این نکته که ماه مبارک رمضان، فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا با تدبیر و تدبر در آیات جاودان قرآن کریم، به آستان ملکوتی حضرت دوست نزدیک شویم و در این بهار قرآن، روح و جان خود را با عطر معرفت مصحف شریف و سرشت پاک اسلام مبین بیارائیم، افزود: بر اساس برنامه‌های ابلاغی و با همت پایگاه مقاومت شهید همت مسابقات قرآن،نهج البلاغه، سیره زندگی امام حسن مجتبی علیه السلام و مسابقه ویژه رمضان در بین برادارن وخواهران بسیجی برگزار گردید و مقرر شد بعد از عید سعید فطر طی مراسمی از نفرات برتر تجلیل به عمل آید.

خبرنگار: ستایش ایمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار