برگزاری جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهرستان امیدیه

امیدیه (پانا)- صبح امروز نشست شورای انجمن اولیا مربیان آموزش و پرورش با حضور مدیر آموزش و پرورش و معاونان ، کارشناسان اداره و اعضای متتخب انجمن اولیا در دفتر مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهرستان امیدیه

جلسه هم اندیشی اعضای منتخب و نماینده‌های انجمن اولیا شهرستان با حضور مدیریت ،معاونت آموزشی ،معاونت پرورشی، کارشناسی مشارکت‌های مردمی و انجمن ها ،کارشناس تکنولوژی و گروههای آموزشی ،کارشناس آموزش متوسطه ودیگر اعضا در راستای بهره گیری از موضوعات مختلف در دفتر مدیریت برگزار شد .

احمدرضا کرایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه ضمن گرامیداشت هفته مقام معلم تاکید بر همکاری سازنده جهت آمادگی برگزاری امتحانات نهایی و داخلی پیش رو و بر اهمیت اجرای برنامه ریزی تحصیلی، مشاوره تحصیلی ،آموزش خانواده ،حمایت از دانش آموزان داوطلب کنکوری، ثبت نام مدارس و کمک به دانش آموزانکم برخوردار سخنانی بیان کرد .

او تصریح کرد : یکی از اهداف اصلی و مهم ، اجرای برگزاری امتحانات نهایی و داخلی و همچنین دانش آموزان داوطلب کنکور می باشد. گفتنی است در پایان این جلسه سایر اعضا نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اجرای مطلوب موضوعات بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار