معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد:

ترویج انس با قرآن کریم باعث کاهش تاثیرپذیری تهاجم فرهنگی می‌شود

ملارد(پانا)- در نهمین روز ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم با هدف بهره‌مندی از برکات این کتاب آسمانی و تأثیرات مثبت آن بر خانواده و فرزندان، با حضور استاد بین المللی حامد شاکر نژاد در ملارد برپا شد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ترویج انس با قرآن کریم باعث کاهش تاثیرپذیری تهاجم  فرهنگی  می‌شود

به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ملارد و موسسه فرهنگی نسیم حیات و معاونت فرهنگی، ورزشی شهرداری ملارد محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی حامد شاکر نژاد در نهمین روز ماه مبارک رمضان برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در مورد انجام چنین برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به پانا گفت: یکی از راه‌های تقویت و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی برگزاری محافل اُنس با قرآن است و محافل اُنس با قرآن را با هدف تأثیرگذاری در برابر تهاجم فرهنگی باید به مکان‌های خصوصی و حتی به جمع کوچک خانواده نیز تسری داد.

رضا حضرتقلی افزود: خواندن قرآن در جمع خانواده، تأثیر بسزایی در هدایت فرزندانمان به‌عنوان نسل آینده‌ساز کشور و تقویت ذهن آنان از طریق آموزه‌های کتاب الهی خواهد داشت. ارزش و جایگاه قرآن در درجه‌ای از اهمیت قرار دارد که پیامبر رحمت(ص) باز کردن و نگاه کردن به آن را به نگاه کردن به کعبه تشبیه فرموده است و شنیدن آیات الهی را نیز بسیار با اهمیت دانسته و بر نورانی شدن خانه‌ای که در آن قرآن تلاوت می‌شود نیز تأکید فرموده است.

او ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های حضور در محافل انس در مساجد و اماکن متبرکه این امکان در شبکه شاد فراهم شده که می توانیم همزمان بصورت پخش زنده و ارسال به گروه‌ها و کانالهای مدارس از برکت این محافل بسیاری از اولیاء و دانش آموزان و فرهنگیان گرامی در فضای مجازی بهره مند شوند.

همچنین در این مراسم پرفیض، علاوه بر تلاوت زیبای قاری بین‌المللی، دانش‌آموزان خردسال و نوجوان به تلاوت قرآن و گروه تواشیح بقیة الله به اجرای برنامه پرداختند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار