جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار:

سپاه پیوسته خود را مخاطب حوادث می داند

رشت ( پانا) -  جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار با بیان اینکه سپاه، پیوسته خود را مخاطب حوادث می داند افزود سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین،از همان روزهای آغازین شکل گیری ویروس کرونا در کشور حضور پررنگ، سازنده و موثری برای حمایت و همدلی با مدافعان سلامت و کادر درمانی داشته است.

کد مطلب: ۱۱۷۹۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
سپاه پیوسته خود را مخاطب حوادث می داند

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سپاه پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی است اظهار کرد: با توجه به ماهیت اسلامی و باورهای مذهبی در انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران از نیروهای مخلص، متدین و انقلابی و از اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان پیرو امام شکل گرفت.

وی تصریح کرد: این نهاد جدید در حفظ و حراست از نهال نوپای انقلاب نقش مهمی را ایفا کرد، سپاه پاسداران رفته رفته در حوزه های خدمتی و در کنار نهادهای امنیتی به ویژه ارتش جمهوری اسلامی به جایگاه ویژه ای دست یافته است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار با بیان اینکه با توجه به تغییر و دگر گونی در اوضاع جامعه پس از پیروزی نهضت امام ( ره )، باید تدابیر لازم برای حفظ، تداوم، ثبات و نیز دستاوردهای انقلاب اتخاذ می شد گفت: سپاه پاسداران پس از تاسیس در تمامی صحنه های انقلاب و با حضور مستمر و مستحکم خود ثبات و پاسداری انقلاب را تضمین کرد.

حبیبی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران منشأء خدمات و آثار پر برکتی برای انقلاب اسلامی شده است، افزود: در سال های نخستین انقلاب، ترورها، ناامنی ها و تهاجمات نظامی ضد انقلاب با حضور سپاه پاسداران خنثی شد و سپاه پاسداران نقش موثری در شکست طرح ها و سیاست های خصمانه آمریکا در منطقه غرب آسیا و برخورد شجاعانه در برابر تروریسم و تکفیری های داعش در سوریه، عراق، یمن و… داشته است.

وی خدمات سپاه پاسداران پس از دوران جنگ تحمیلی را حضور سپاه پاسداران در سازندگی کشور در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی و محرومیت زدایی عنوان و خاطرنشان کرد: امروز سپاه بیش از آن که یک سازمان صرفاً نظامی باشد، نهادی است که در کنار حفاظت از تمامیت ارضی ایران و صیانت از جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن در ارتقای فرهنگ و تحقق جامعه اسلامی می کوشد.

حبیبی تشکیل سپاه پاسداران را به عنوان یک شجره دفاعی در ابعاد مختلف بیان کرد و گفت: سپاه مدافع ارزش ها و گفتمان حضرت امام ( ره ) و انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار با بیان اینکه پیوسته سپاه، خود را مخاطب حوادث می داند افزود: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین، از همان روزهای آغازین شکل گیری ویروس کرونا در کشور حضور پررنگ، سازنده و موثری برای حمایت و همدلی با مدافعان سلامت وکادر درمانی داشته است.

وی یادآور شد: تجلی این همکاری در طرح غربالگری محله محور اجتماعی شهید حاج قاسم سلیمانی به اوج رسید و از ابتدای آذرماه شاهد حضور نیروهای بسیج در سراسر کشور بودیم بحمدالله با اجرای یک کار مشترک و مدیریت جمعی شاهد تحقق بسیاری از اهداف طرح شهید سلیمانی شد.

حبیبی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از نهادهایی است که نقطه امید و در قلب مظلومان و محرومان عالم جای دارد گفت: هر محرومی در جای جای دنیا یک علاقه، وابستگی و کشش درونی نسبت به این نهاد مقدس دارد و طبیعی است که مورد بغض آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و استکبار جهانی به طریقی در صدد این هستند که با حرف‌های مضحکانه، حرف‌های سخیف بی‌پایه و اساس و با هتاکی که در شان خودشان است، این نهاد مقدس را مورد خدشه قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار