رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر:

یک قدم از منافع مردم عقب نشینی نمی‌کنم

اسلامشهر(پانا)- رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت در خصوص حریم اسلامشهر پای منافع مردم باید ایستاد و حتی یک قدم از آن عقب‌نشینی نکرد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
یک قدم از منافع مردم عقب نشینی نمی‌کنم

یکصد و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اسلامشهر با حضور رئیس، اعضاء شورا، سرپرست و مدیران شهرداری و به صورت فوق‌العاده با محوریت بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ شهرداری و حریم شهرستان اسلامشهر در سالن پارلمان شهری برگزار شد.

در این جلسه، اورینب مسرور رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر، در سخنانی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان و با اشاره به نامه چند روز گذشته استانداری بابت حریم اسلامشهر اظهار کرد: این تقسیمات کشوری به ضرر مردم اسلامشهر و خلاف رأی دیوان است و به نظرم تمکین به این ابلاغ، شرمندگی نمایندگان مردم برای نسل‌های بعدی را به همراه دارد.

او گفت: به صورت رسمی اعلام می‌کنم که حتی یک قدم از منافع مردم اسلامشهر عقب‌نشینی نمی‌کنم و پای اعتقادم و منافع مردم ایستاده‌ام و همکارانم در شورا هم با بنده هم‌نظر هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر تاکید کرد: پس از بحث و هم‌اندیشی با اعضای شورا مقرر شد هر یک از اعضا گوشه‌ای از کار را بر عهده گرفته و صحبت‌هایی با مسئولان شهرستانی، استان، کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام دهند و نامه‌ای که به اتفاق تنظیم شده را تقدیم نهادها و مسئولان مربوطه کنند.

مسرور با اشاره به آرا و مصوبات، گردش کاری از نامه‌نگاری‌ها و آرای هیئت عمومی دیوان و ابطال رای هیئت وزیران، اعلام کرد: هرگونه تغییر در حریم اسلامشهر براساس رأی هیات عمومی دیوان غیرقانونی بوده و ذیل این رأی شورای شهر و شهرداری احمدآباد مستوفی وجاهت قانونی ندارد.

او با اشاره به اینکه تک تک اعضای شورای پنجم که روسای وقت در ادوار گذشته شورا بوده نیز در سال‌های گذشته مکاتبات کامل و جامعی در مورد حریم قانونی اسلامشهر با مراجع ذیصلاح داشته‌اند، خاطرنشان کرد: اعضای شورا که نمایندگان مردم شریف اسلامشهر هستند، همه جا برای حفظ منافع اسلامشهر ایستاده‌اند و تا حصول نتیجه هم عقب نشینی نخواهند کرد.

سپس محسن حمیدی سرپرست شهرداری اسلامشهر نیز در سخنانی با اشاره به اینکه در خلال بررسی بودجه شهرستان اسلامشهر به پروژه‌های عمرانی و امور روزانه شهرداری توقف نداشته، بیان کرد: طی یک ماه گذشته با وجود عدم ابلاغ بودجه هیچ یک از پروژه‌های عمرانی شهر تعطیل نشده و کماکان کارها به قوت خود در حال انجام است.

خبرنگار دانش‌آموز: رومینا معبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار