جدیدترین شماره نشریات رشد «آموزش قرآن و معارف اسلامی و آموزش زبان‌های خارجی» منتشر شد

تهران (پانا) - جدیدترین شماره فصلنامه‌های رشد «آموزش قرآن و معارف اسلامی و آموزش زبان‌های خارجی» در بهار 1400 توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
جدیدترین شماره نشریات رشد «آموزش قرآن و معارف اسلامی و آموزش زبان‌های خارجی» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مجلات رشد به‌عنوان جزئی از برنامه درسی، در چارچوب اهداف و راهبردهای آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی تولید و در دو گروه ماهنامه‌ها (دانش‌آموزی - بزرگسال) و فصل‌نامه‌های تخصصی (علوم انسانی و علوم پایه و فنی) منتشر می‌شوند.

سومین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش قرآن و معارف اسلامی (دوره سی‌وسوم، شماره پی‌درپی 115، بهار 1400) از گروه ماهنامه‌های علوم انسانی، برای معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در 48 صفحه منتشر شد.

مخاطبان فصلنامه رشد آموزش قرآن و معارف اسلامی در بهار این مطالب را می‌خوانند: روش شناسی پاسخ گویی به پرسش های اعتقادی، ویژگی‌های تفسیر تنزیلی، آیا فلسفه اسلامی یک ترکیب تناقض آمیز است؟ ، تطیبق رویکرد قدیم و رویکرد جدید به قیاس اقترانی، روش شناسی تربیتی امام خمینی (ره)، نظریه فطرت در تفسیر، عرفان و فلسفه اسلامی مهاجرت به غرب، تنوع و وسعت واژگانی در زبان عربی، تأثیر شعر و داستان در تدریس زبان عربی و ...

همچنین سومین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش زبان‌های خارجی (دوره سی و پنجم، شماره پی‌درپی 133، بهار 1400) از گروه فصلنامه‌های علوم انسانی برای معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در 48 صفحه منتشر شد.

در این شماره از رشد آموزش زبان‌های خارجی مطالبی از جمله اهمیّت به‌ روز بودن، ارزیابی مجازی مهارت خواندن و درک ‌مطلب هدایت ‌شده، شیوه مواجهه با زبان‌ آموزان ناهمگن در کلاس‌های زبان، ارزشیابی پلکانی در خدمت بازخوردهای اصلاحی معلم،

The GATE to Interactive Tech Tools for Language Teachers , The Comparative Effect of Integrating Online Learning Websites Versus E-Learning Tools in EFL Classrooms on Reading Comprehension of Iranian Intermediate Learners

و ... منتشر شده است.

فصلنامه رشد آموزش قرآن و معارف اسلامی به سردبیری محمدمهدی اعتصامی و فصلنامه رشد آموزش زبان‌های خارجی به سردبیری محمدرضا سهرابی و با نظارت دفتر انتشارات و فناوری آموزشی منتشر می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار