آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین فصل مشترک دولت و ملت، مهمترین عامل ارتقاء دانش و تغییر نگرش برای رفتار سلامت می باشد

تهران(پانا)-مدیر آموزش و پرورش منطقه 19، دنیاگیری ویروس کرونا به عنوان عامل تهدید سلامت انسان و جامعه، را عامل بهم ریخته شدن باورهای پیشین همگان درباره سبک زندگی دانست.

کد مطلب: ۱۱۷۹۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین فصل مشترک دولت و ملت، مهمترین عامل ارتقاء دانش و تغییر نگرش برای رفتار سلامت می باشد

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، هادی حنیف نیا؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران در اولین روز از گرامیداشت هفته سلامت، طی پیامی از زحمات مدافعین، مراقبین و سفیران حوزه سلامت قدردانی نمود. متن پیام به این شرح است:

اول اردیبهشت هر سال مصادف است با هفته گرامیداشت سلامت، فرصتی است تا در این روز از مدافعین، مراقبین و سفیران این عرصه مهم تجلیل و تکریم نماییم.

بدون تردید در دو سال اخیر شیوع و دنیاگیری کووید 19 به عنوان عامل تهدید سلامت انسان و جامعه، باورهای پیشین ما همگان را درباره سبک زندگی در شرایط ناپایداربهم ریخت.

تمامی کارشناسان این امر براین باور هستند که در رویارویی با چنین پاندمی هایی، آموزش، موثرترین و کم هزینه ترین راه جلوگیری از شیوع آن بیماری می تواند عمل نماید.

از میان همه نهادهای موثر در این خصوص، آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین فصل مشترک دولت و ملت، مهمترین عامل ارتقاء دانش و تغییر نگرش برای رفتار سلامت محورهمگان می باشد.

در این ایام به نیابت از همکاران فرهنگی و دانش آموزان منطقه 19 تهران ضمن ادای احترام به شهیدان راه سلامت، به پاس قدردانی ، از تلاش های گرانسنگ همه این عزیزان صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار