۷۰ درصد مدارس سنگی و تخریبی خراسان رضوی درکلات است

کلات(پانا)-کلنگ ساخت سه آموزشگاه یک کلاسه در شهرستان کلات به زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
۷۰ درصد مدارس سنگی و تخریبی خراسان رضوی درکلات است

با حضور رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات، حجت الاسلام والمسلمین توکلی زاده‌ ،امام‌جمعه بخش زاوین، سرهنگ زیدانلو فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان کلات، کلنگ سه آموزشگاه یک کلاسه در کبوتر‌خانه، یده‌قو و روستای النگ‌بالا به زمین زده شد.

رمضان پروانه در این مراسم میزان اعتبار ساخت این سه پروژه یک کلاسه را بالغ بر نهصد میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از محل خیران بزرگوار(بنیاد قلمچی) تامین شده است که پیمانکاران این سه آموزشگاه مشغول اجرای پروژه‌شدند و مهر سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: ۷۰ درصد مدارس سنگی و تخریبی خراسان رضوی در شهرستان کلات است و در کنار این فضاها ۱۶ آموزشگاه کانکسی نیز وجود دارد که امیدواریم با مشارکت خیران عزیز بتوانیم این میزان را کاهش دهیم.

پروانه تشریح کرد: مدرسه سازی تا رفع محرومیت در شهرستان کلات ادامه خواهد داشت.

با مشارکت خیرین عزیز وعنایت ویژه مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس خراسان رضوی، همزمان با این سه آموزشگاه، چهار پروژه شش کلاسه، دخترانه پروین، پسرانه شهید باهنر، مرحوم صبوریان سررود، شهدای بانک صادرات روستای چهچه، نیز در شهرستان کلات در دست ساخت است و پروژه پنجم آموزشگاه صداقتیان لایین نیز در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار