اولین جشنواره ملی طرح‌های جوانان برای شهری بهتر برگزار می‌شود

تهران (پانا) - اولین جشنواره ملی ایده‌ها و طرح‌های جوانان برای شهری بهتر، به همت معاونت جوانان وزیر ورزش و جوانان، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و مشارکت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و برخی سازمان‌ها و نهادها برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۸۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اولین جشنواره ملی طرح‌های جوانان برای شهری بهتر برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، این جشنواره در دوازده رشته عمران شهری و شهرسازی، معماری ،زیباسازی ،سیما و تبلیغات شهری،منظر و مبلمان شهری، ایمنی سلامت و محیط زیست شهری (HSE)، گردشگری‌،بافت تاریخی و میراث ماندگار، اقتصاد شهری و درآمدهای پایدار، فرهنگی ،اجتماعی، هنری و ورزشی، مدیریت حمل و نقل ،ترافیک شهری و حمل نقل عمومی و پاک، فناوری اطلاعات ،استارت آپها و هوشمند سازی شهری، شیوه های استخدام ، به کارگیری نیرو و انگیزش بخشی، پیشگیری ،مقابله و مدیریت بحران، شیوه تعامل و ارتباط با شهروندان و اِطلاع رسانی، حکمروایی هوشمند و عدالت محور برگزار خواهد شد

این جشنواره برای نخستین بار با مشارکت معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان، سازمان شهرداری ها و ، مجمع تشخیص مصلحت نظام ، وزارت جهاد کشاورزی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و سایر نهادهای کشوری برگزار خواهد شد.

اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان علاوه بر بهره مندی از تیم مدیران جوان در سطح کشور از شبکه 3000 نفره مربیان و نیز اعضای انجمنهای اسلامی در ۱۲۸۰۰ مدرسه برخوردار است.

اولین جشنواره ملی طرح های جوانان برای شهری بهتر از ۱۵ فروردین تا ۱۵ تیرماه برگزار خواهد شد. علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت shahrdaranejavan.ir اقدام به ثبت ایده های خود کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار