رژه روز ارتش در آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - همزمان با روز ارتش، رژه یگان های نمونه ارتش مستقر در آذربایجان شرقی با شعار «مدافعان وطن؛ یاوران سلامت» برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
رژه روز ارتش در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی، در این مراسم که در پادگان های نیروی زمینی ارتش مستقر در استان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد ، یگانهای نمونه از مقابل جایگاه ویژه رژه رفتند و آمادگی، اقتدار و توان رزمی خود را برای دفاع از کیان ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در این مراسم در تبریز با بیان اینکه باید هر سال این روز باشکوه گرامی داشته شود، گفت: هم اکنون وحدت ارتش، سپاه پاسداران، بسیج و نیروهای مسلح در اوج خود قرار دارد.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به اینکه هم اکنون محبوبیت ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و نیروهای انتظامی در بین مردم برای همگان مشهود و محسوس است افزود:ارتش جمهوری اسلامی ایران از دوران انقلاب تاکنون در سایه هدایت های رهبر معظم انقلاب به جایی رسیده که از آن به عنوان ارتش حزب الله و کلمه طیبه نام برده می شود.
امام جمعه تبریز گفت: در دوران انقلاب دشمنان به مسوولان نظام به ویژه شهید سپهبد قرنی به عنوان اولین رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح ایران فشار می آوردند که باید ارتش منحل شود اما امام راحل، با توجه به شناختی که از بدنه سالم ارتش داشتند و همراهی یگان های مختلف ارتش در شیراز، اصفهان و تهران با مردم در جریان اوج انقلاب، مانع از این کار شدند.
وی ادامه داد: تجدید عهد ارتش و نیروهای هوایی قبل از پیروزی انقلاب با امام راحل کمر دشمن را شکاند و ارتش در ۴۲ سال گذشته به خوبی نشان داد که به حق شایستگی پشتیبانی های امام راحل را داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار