مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان :

داشتن ارتباط موثر یک مسئولیت است

زنجان (پانا) - جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در محل سالن شهید تجلی با حضور همه اعضا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
داشتن ارتباط موثر یک مسئولیت است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ، حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: امروزه اگر سواد ارتباطی نداشته باشد بی سواد محسوب می شود و داشتن ارتباط موثر در روند اجرایی ، کاری و سازمانی نه تنها یک مهارت است و بلکه یک مسئولیت از موارد لازم و ضروری است.

وی در ادامه ابراز داشت: پیگیری مجدانه ای در خصوص احداث مدارس برای دانش‌آموزان استان وجود دارد و در این رابطه با اداره کل مسکن و شهرسازی هماهنگی تنگاتنگ و تعامل سازنده وجود دارد.

مظفری همچنین اظهار داشت: در سال پیشرو برای ارتقاء شاخص‌های آموزش و پرورش استان می بایست بر اساس برنامه و تعامل ، تلاش مجاهدانه صورت پذیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: دنبال حاشیه سازی نباشیم و به انتقادات مطرح شده در جامعه حساسیت داشته و بر اساس آن اقدام به رفع موارد و مسائل کنیم.

وی با اشاره به اوج گیری دوباره بیماری کرونا گفت: باید قرارگاه کرونا در اداره کل و سایر ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی ایجاد شود .

مظفری با اشاره به نقل و انتقالات ابراز داشت: در نقل و انتقالات دقت شود و قواعدی که بر اساس پایه تامین نیرو ایجاد ‌شود که نهایت رعایت عدالت در آن لحاظ شده باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان ابراز داشت: هویت ما با شهدای هشت سال دفاع مقدس گره خورده است و امسال کنگره شهدای استان با همکاری و هماهنگی در نهایت دقت و ظرافت و متناسب با شأن والای شهدا برگزار خواهد شد که نهایت تعامل و مساعدت در این خصوص را داشته باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار