مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی :

ارتقاء شاخص های کمی و کیفی آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیازمند همدلی و کار جهادی است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ارتقاء شاخص های کمی و کیفی نظام تعلیم و تربیت در استان آذربایجان غربی نیازمند همدلی و کار جهادی است و باید همه در راستای تحقق این هدف تلاش کنیم.

کد مطلب: ۱۱۷۳۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاء شاخص های کمی و کیفی آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیازمند همدلی و کار جهادی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان و آیین گرامیداشت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.

«مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه با تریک سالروز ولادت حضرت مهدی عج اظهار داشت: نیمه شعبان بهترین فرصت برای سنجش میزان تطابق اعمال خود با اعمال محب و شیعه واقعی است.

وی با بیان اینکه منتظران واقعی با تزکیه مداوم برای تعجیل در ظهور امام زمان عج تلاش می کنند؛ افزود: سربازان گمنام امام زمان بدنبال خشکاندن ریشه فساد در جامعه هستند که باید همواره قدردان تلاش های این عزیزان باشیم.

منافی با اشاره به اینکه سال ۹۹با تمامی کمبودها، به بهترین شکل ممکن در آموزش و پرورش مدیریت شد؛ گفت: برنامه ریزی و اولویت بندی فعالیتهای آموزشی و پرورشی در سال جدید باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: در هر حوزه سه هدف و شاخص اولویت دار تعیین شود و بر اساس زمان بندی مدون فرآیند رسیدن به این اهداف تبیین شود.

وی خاطر نشان کرد: آموزش همه ۶۲۵هزار دانش آموز استان به طرق مختلف همواره به عنوان اولویت اصلی در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: در صورت تداوم بیماری کرونا باید به دنبال راهکارهای جدید برای افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان در سالتحصیلی آینده باشیم.

وی گفت: ارتقاء شاخص های کمی و کیفی نظام تعلیم و تربیت در استان آذربایجان غربی نیازمند همدلی و کار جهادی است و باید همه در راستای تحقق این هدف تلاش کنیم.

در پایان این مراسم به مناسبت میلاد حضرت مهدی عج برنامه مدیحه سرایی و مولودی خوانی اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار