آمادگی، اصل خدمت در هلال احمر است

زنجان (پانا) - مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان تاکید کرد، آمادگی برای مواجه با حوادث، مخاطرات و بحران هایی که احتمال بروز آن وجود دارد، اصل خدمت در جمعیت هلال‌احمر است.

کد مطلب: ۱۱۷۲۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی، اصل خدمت در هلال احمر است

به گزارش روابط عمومی هلال احمر زنجان سید قاسم موسوی در جریان بازدید از پایگاه های امداد و نجات جاده ای در شهرستان های خدابنده، ابهر و خرم دره ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید گفت: هدف از بر قراری اینگونه ارتباط ها ایجاد انگیزه بیشتر، ارتقای خدمات امدادگران و نجاتگران فعال و تلاشگر هلال احمر در جاده های استان است.
وی تاکید کرد: امدادگران و‌ نجاتگران در جمعیت هلال احمر استان زنجان مایه افتخار این مجموعه هستند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: تلاش های شبانه روزی نجاتگران و امدادگران هلال احمر در ارائه خدمات امدادی و کمک به در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک اخیر جاده‌های استان قابل تقدیر است.
موسوی اظهارداشت: جمعیت هلال احمر محل خدمت برای هموطنان متاثر از حوادث و مخاطرات و خانواده های کم برخوردار است.
وی تاکید کرد: به لطف پروردگار و با تلاش های بی منت همه مدیران، کارکنان و اعضای داوطلب، هلال احمر استان جایگاه ویژه ای نزد هموطنان برخوردار دارد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اصل خدمت در هلال احمر، آماده بودن برای مقابله با حوادث است.
موسوی تاکید کرد: آمادگی همیشگی در هر ساعت از شبانه روز بر ای مواجهه و ارائه خدمات در مخاطرات، حوادث احتمالی و بحران هایی که احتمال بروز آن وجود دارد، ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا تلاش ها و خدماتی که برای هموطنان ارائه می کنیم بهتر از روز قبل باشد و به خدمات مطلوب و رضایت بخش افتخار کنیم. مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر این استان، در آخرین روز از اسفند سال 99 از پایگاه های امداد و نجات شهرستان خدابنده واقع در دو تپه سفلی، پایگاه امداد و نجات غزال شهرستان خرم‌دره واقع در آزادراه زنجان - قزوین و پایگاه امداد و نجات جاده ای غزال ه ابهر واقع در همین آزادراه بازدید کرد.
موسوی در این بازدیدها با امدادگران و نجاتگران مستقر در این پایگاه ها که در شیفت ارائه خدمات به هموطنان بودند پای صحبت ها‌ و درخواست های آنها نشست و با این تلاش گران بی ادعا گفت و گو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار