بازرس باید شجاع و نترس باشد

تبریز(پانا) - فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز شجاع و نترس بودن را از مهم ترین ویژگی های یک بازرس موفق توصیف کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
بازرس باید شجاع و نترس باشد

رحیم ملاحسینی شامگاه روز گذشته در جلسه مدیران بازرسی مناطق و سازمان های شهرداری تبریز اظهار کرد: بازرسی و نظارت نقش اساسی در سلامت هر دستگاه و سیستم دارد.

او ادامه داد: بازرس یا ناظر هر سیستم، مانند طبیب دلسوز که برای درمان بیمار اقدام می کند، باید برای شناسایی معایب و ایرادات سیستم تلاش کند و با دلسوزی نسبت به پیشگیری یا درمان اقدام کند.

فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز همچنین گفت: بازرسان نباید در بررسی و قضاوت موضوعات و پرونده ها، به ظاهر قضیه اکتفا کنند چراکه امکان خطا در بررسی ظاهری، بسیار بیش تر است.

او تصریح کرد: بازرسان باید با تحقیق کامل موضوعات، به دنبال حقیقت باشند و پس از مشخص شدن حقیقت، درباره موضوع تصمیم گیری کنند.

او با بیان اینکه بازرس باید نترس و شجاع باشد، یادآور شد: افراد ملاحظه گر و سازشگر هرگز به موفقیت های بزرگ در حوزه خود دست پیدا نکرده اند و ما در تاریخ شاهد این هستیم که همواره انسان های شجاع و مقاوم، ماندگار و جاودان می شوند.

فرمانده بسیج شهرداری تبریز در عین حال یادآور شد: یک بازرس موفق باید مثبت اندیش باشد و نیمه پر لیوان را ببیند تا زمانی که خلاف این رویکرد برای او ثابت شود.

ملاحسینی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به فعالیت موثر سامانه ۱۳۷ در حوزه دریافت گزارشات مردمی، گفت: اینکه کارشناسان سامانه ۱۳۷ با شهروندان تماس گیرنده، به خوبی و با دقت و حوصله برخورد کند، می تواند در میزان رضایتمندی آنان بسیار موثر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار