در اجلاس روسای آموزش و پرورش آذربایجان غربی مطرح شد:

ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش امری کلیدی در توسعه جامعه است

ارومیه ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی عنوان کرد حفظ و ارتقا شأن معلم و آموزش و پرورش باید رویکرد اصلی مسئولان نظام تعلیم و تربیت قرار گیرد؛ چرا که توسعه جامعه تنها در گرو توسعه آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۱۷۱۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش امری کلیدی در توسعه جامعه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، اجلاس رؤسای آموزش و پرورش استان با حضور مدیرکل، معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان و روسای مناطق 24 گانه استان در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.

«مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان افتتاحیه این اجلاس اظهار کرد: ارتقا شاخص های کمی و کیفی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اولویت مسئولان نظام تعلیم و تربیت در این استان است.

وی خاطرنشان کرد: امسال ۱۲میلیارد تومان اعتبار بعنوان سرانه مدارس استان واریز شده است که بسیاری از چالش های مدارس را پوشش داد.

منافی بیان کرد: تقویت روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش مناطق ۲۴گانه استان ضروریست و پورتال مناطق به عنوان ویترین فعالیتهای آموزش و پرورش باید به روز باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: اطلس جغرافیای دسترسی دانش آموزان به انواع مختلف آموزش باید به روز باشد و تمامی دانش آموزان استان باید به آموزش دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه حسابرسی دقیق اسناد مالی ادارات آموزش و پرورش همواره مورد تاکید است؛ افزود: استخراج دقیق آمار و اطلاعات کمبود سرانه آموزشی در مناطق جهت برنامه ریزی برای رفع این معضل ضروریست.

منافی با بیان اینکه اجرای کامل طرح مدافعان سلامت و طرح کوچ در مناطق مورد تاکید است؛ گفت: حفظ و ارتقا شأن معلم و آموزش و پرورش باید رویکرد اصلی مسئولان نظام تعلیم و تربیت قرار گیرد؛ چراکه توسعه جامعه تنها در گرو توسعه آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار