ششمین روز ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر:

نهایی شدن ثبت‌نام 3 هزار و 10 داوطلب در استان تهران

فردا آخرین مهلت ثبت نام و غیرقابل تمدید است

تهران (پانا)- رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به پایان ششمین روز ثبت نام داوطبان شورای شهر گفت ثبت نام 3 هزار و 10 داوطلب تاکنون در این استان نهایی شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۱۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
نهایی شدن ثبت‌نام 3 هزار و 10 داوطلب در استان تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی با اشاره به اینکه طی این شش روز ثبت نام 3 هزار و 10 داوطلب تاکنون در این استان نهایی شده است اظهار داشت: در شش روز اخیر 990 داوطلب در حوزه تهران ثبت نام کردند که در میان شهرستان های استان تهران حوزه شهر تهران بیشترین داوطلب را به خود اختصاص داد و فیروزکوه با ثبت نام 27 داوطلب کمترین میزان را دارد.

وی با بیان اینکه 85 درصد داوطلبان ثبت نام شده آقایان و 15 درصد خانم ها هستند افزود: 54 درصد داوطلبان به فرمانداری ها مراجعه کردند و به صورت حضوری ثبت نام کردند، ۱۰ درصد به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کردند و همچنین 18 درصد از طریق کامپیوتر و 18 درصد به وسیله تلفن همراه ثبت نام خود را تکمیل کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه امروز نیز 984 نفر در کل استان تهران ثبت نام خود را نهایی کردند عنوان کرد: پرونده 776 داوطلب در فرمانداری ها در حال بررسی می باشد که فرمانداران باید هر چه سریعتر نسبت به بررسی این پرونده ها اقدام کنند.

حسن بیگی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فردا آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر می باشد و طبق جدول زمانبندی برنامه های مربوط به فرآیند انتخابات این زمان تمدیدناپذیر می باشد، کسانی که قصد داوطلبی دارند فردا ثبت نام خود را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار