بهبود یادگیری در استفاده از یادگیری دیجیتال است

تهران(پانا)-کامپیوتر هرگز جای حضور معلم را نمی گیرد اما جای معلمی را می گیرد که قادر نیست تکنولوژی جدید را به خدمت بگیرد لذا بهبود یادگیری در استفاده از یادگیری دیجیتال است.

کد مطلب: ۱۱۷۱۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
بهبود یادگیری در استفاده از یادگیری دیجیتال است

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش منطقه١۵، چهارمین جلسه قطب معاونین آموزش متوسطه مناطق، با محوریت توسعه مهارت های حرفه ای معلمان، یادگیری دیجیتالی، ایجاد موقعیت یادگیری و ایجاد انگیزه درونی بین دانش آموزان و با حضور پانته آ دری؛ معاون آموزش متوسطه اداره کل شهر تهران، سعید شهریاری؛ مدیر آموزش و پرورش، لطفعلی پور؛ معاون آموزش متوسطه، موسی وند؛ مسئول گروه های آموزشی منطقه ، معاونین آموزش متوسطه و مسئولین گروه های آموزشی مناطق 8،13،14 به میزبانی منطقه 15 با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن شورا برگزار شد.

پانته آ دری معاون آموزش متوسطه اداره کل شهر تهران در این جلسه ضمن تبریک ایام ماه رجب و قدردانی از تیم معاونین و سرگروه های آموزشی مناطق، طی سخنانی با تبیین سیاست ها و اولویت های حوزه معاونت آموزش متوسطه گفت: بهبود یادگیری در استفاده از یادگیری دیجیتالی است.

وی در ادامه در خصوص تحول دیجیتالی اذعان کرد: کامپیوتر هرگز جای حضور معلم را نمی گیرد اما جای معلمی را می گیرد که قادر نیست تکنولوژی جدید را به خدمت بگیرد.

وی در ادامه یکی از مهمترین وظایف سرگروه های آموزشی را توسعه و ارتقاء مهارت حرفه ای، فردی و بین فردی و سرعت انتقال، مدیریت و قدرت رهبری در معلمان و تشویق معلمان در بکارگیری روش اقتضایی و روش تطبیقی دانست و بیان کرد: برای توانمند سازی معلمان باید تلاش کنیم تا از روش سنتی و یک طرفه غیرفعال دوری کنند و روش چند رسانه ای وکاربردی را در دستور کار خود قرار دهندوی ادامه داد معلمان باید خود افزایی، هم افزایی(هم اندیشی با معلم هم پایه و هم رشته) و دگر افزایی (استفاده از تجارب اساتید) را مبنای کار خود قرار دهند و با ایجاد انگیزه درونی در دانش آموز، موقعیت یادگیری ایجاد کنند و خود ارزیابی را به دانش آموزان بیاموزند.

دراین جلسه شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن خیرمقدم به مدعوین و تاکید بر لزوم تحول دیجیتال و استفاده از فناروی جدید گفت: فناوری دیجیتال با کارایی بهتر و هزینه کمتر در دنیا نشان داد که موفقیت حق کسانی است که اهل تغییر و تحول هستند و در صورت عدم حرکت به سمت نوآوری و تحول، ازکارافتادگی رقم خواهد خورد و یا کارایی فعالیت بسیار نازل خواهد بود.

شایان ذکر است در حاشیه برگزاری این نشست، معاونین آموزش متوسطه و مسئول گروه های آموزشی 4 منطقه در خصوص اساسنامه گروه های آموزشی، نیروی انسانی و نیازهای گروه های آموزشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار