دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر:

101 بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند

یک فوتی جدید ناشی از ابتلا به کرونا

بوشهر(پانا)- دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت در حال حاضر 101 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

کد مطلب: ۱۱۷۰۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
101 بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری اظهار کرد : در ۲۴ ساعت گذشته 12 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.
او گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته 15 مورد از بستری بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد 9 مورد مثبت قطعی بوده‌اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متاسفانه امروز یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا آقایی با 66 سال سن با بیماری زمینه ای سکته مغزی در استان بوشهر به ثبت رسید.
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه هم‌اکنون 9 مورد در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر 2 مورد از آنها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون 21 هزار و 113 نفر بوده است.
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا 23 اسفند ماه 898 مورد رسیده است که از این تعداد 878 نفر مورد مثبت قطعی و 20 نفر مورد مشکوک بوده‌اند.
کشمیری گفت : افزایش آمار مبتلایان زنگ خطری برای استان است که نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تمام افراد است.
کشمیری تاکید کرد : در این شرایط ویژه باید از سفر به استان‌های پرخطر پرهیز نموده و لازم است برای کنترل اپیدمی در حال حاضر میزبان شهروندان این استان‌ها نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار