مربی آموزشی سازمان آتش‌نشانی ناحیه یک ری:

یک شب شادی را فدای یک عمر پشیمانی نکنیم

شهرری(پانا)- مربی آموزشی سازمان آتش‌نشانی ناحیه یک شهرری گفت:با فرهنگ سازی ، اطلاع رسانی سازمان آتش‌نشانی ، رسانه‌ها و همکاری شهروندان می‌توانیم از حوادث احتمالی در چهارشنبه سوری پیشگیری کنیم و خطرات را به حداقل برسانیم.

کد مطلب: ۱۱۷۰۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
یک شب شادی را فدای یک عمر پشیمانی نکنیم

زهرا صمدی مربی آموزشی سازمان آتش‌نشانی ناحیه یک شهرری در گفت و گو با پانا اظهار کرد: بیشتر مخاطبان‌ما نوجوانان و کودکانی هستند که اطلاع کافی از عواقب رفتارهای نادرست و اشتباه چهارشنبه سوری ندارند و لازم است والدین و معلمان، آن‌ها را از عواقب این رفتارها در این ایام سخت و ویروس کرونا که ممکن است اتفاق بی‌افتد باخبر و آگاه کنند، تا در این روزهای که همه درگیر پیش‌گیری از این ویروس هستند درگیر مراکز درمانی نشوند.

او افزود:لازم است والدین در این روزهای پایانی بر رفت و آمدهای فرزندانشان، ارتباط با دوستان، مباحث مالی و حتی حضورشان در شبکه‌های مجازی نظارت داشته باشند تا فریب سودجویانی که قصد فروش مواد محترقه به آن‌ها دارند را نخورند.

صمدی با اشاره به اینکه در این روزهای سخت کرونایی و شیوع آن بهتر است امسال را در کنار خانواده و خانه بمانیم و از تجمع در خیابان‌ها جلوگیری کنیم، گفت: به هیچ عنوان با روشن کردن آتش و تجمع باعث ایجاد ترافیک و سد معبر نشوند ممکن است در موارد دیگر امداد رسانی به افراد به تاخیر بی‌افتد در مجموع می‌توان گفت که این شب با همکاری مردم و آماده باش کامل نیروهای آتش می‌توان کاری کرد که مشکلی برای مردم پیش نیاید که سرانجام این شب را با کمترین خسارت پشت سر بگذاریم و کمترین حادثه را داشته باشیم.

او عنوان کرد : امسال با توجه به وضعیت پیش آمده امیدواریم مردم بیشتر موارد متذکر شده را رعایت کنند تا حوادث و مشکلات ناگواری را شاهد نباشیم و با توجه به شیوع پیدا کردن بالای ویروس کرونا در این شب در خانه بمانیم. و ما امیدواریم با رفتارهای نادرست در چهارشنبه سوری به خاطر یک شب شادی، دچار یک عمر پشیمانی نشویم.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار