معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد:

آغاز فعالیت عید هنر و داستان در مدارس دوره ابتدایی استان

شیروان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی از آغاز فعالیت عید هنر و داستان در مدارس دوره ابتدایی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت عید هنر و داستان در مدارس دوره ابتدایی استان

عصمت بدخشان در توضیح این خبر افزود: در اجرای برنامه‌های تحولی معاونت آموزش ابتدایی و اهتمام در اجرای فعالیت یادگیری ایام نوروز در سالهای گذشته و ضرورت استمرار آن با هدف تقویت مهارت های چهارگانه زبانی، تشویق به کتاب و کتابخوانی، استعدادیابی و تقویت خلاقیت و اعتماد به نفس است.

معاون آموزش ابتدایی اذعان کرد: دانش‌آموزان عزیز می توانند در ایام نوروز بر حسب علایق خود یکی از محورهای فعالیت هنری شامل عکاسی ،نقاشی، فیلم کوتاه و فعالیت‌های ادبی شامل: داستان خوانی، داستان نویسی و داستان گویی را انتخاب و فعالیت کنند.

بدخشان در ادامه افزود: دانش آموزان و خانواده های آنان برای انتخاب کتاب های دارای مجوز های قانونی و متناسب با سن دانش آموزان آزادی عمل داشته و در صورت انتخاب فعالیت داستان‌خوانی به هیچ عنوان نباید مجبور به خرید کتاب خاصی می شود، بدیهی است که آموزگاران و مدیران عزیز می توانند در انتخاب کتاب مناسب فقط راهنمایی لازم را ارائه دهند.

وی در پایان افزود: لازم است به تمام دانش آموزان شرکت کننده در این فعالیت بازخورد مناسب شامل تشویق برای انجام فعالیت بیان نقاط قوت و بیان نقاط قابل بهبود ارائه شود زمینه ارائه فعالیت های تمامی دانش آموزان در گروه های کلاسی شبکه شاد کلاس‌های درس حضوری فعالیت های فوق برنامه و در برنامه ویژه مدرسه فراهم شود. از ایجاد هرگونه فضای رقابتی و رتبه بندی آثار جداً خودداری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار