معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

سلامت بر سه اصل جسم، روان و معنویت معنا پیدا می‌کند

تهران (پانا) - با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌‎های استان تهران و معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل، نشست معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق ۲۱ گانه شهرستانهای استان تهران در سالن آیت ا... هاشمی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
سلامت بر سه اصل جسم، روان و معنویت معنا پیدا می‌کند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روبط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این نشست الهه حسن پور با اشاره به اهمیت یادگیری و آموزش دانش‌آموزان از یکدیگر و همسالان خود گفت: در این دوران و وجود کرونا ویروس شرایط و تهدید‌های زیادی برای حوزه سلامت بوجود آمد که با تلاش و جدیدت همکاران به فرصت تبدیل شد.

او گفت: کرونا باعث شد تا اهمیت سلامت بیش از پیش برای همگان مطرح شود به طوری که اگر سلامتی نباشد درس و مشق دانش‌آموزان انجام نمی‌شود و مدارس تعطیل شده است. کرونا ویروس موجب آموزش‌های سلامت محور و بهداشت شد که تغییری بسزایی در سبک زندگی دانش‌آموزان و خانواده‌ها شده است.

حسن‌پور با اشاره به تعریف سلامت بیان کرد: اهمیت سلامت در سه اصل جسم ، روان و معنویت است که اگر هر کدام از این سه اصل نباشد نمی‌توان گفت دارای سلامت هستیم و محقق شدن این امر با آموزش، جدیدت و پیگیری شما به ثمر خواهد رسید.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ادامه به ارائه گزارش طرح‌ها و برنامه‌های انجام شده در حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت خصوصا" طرح کوچ که تحول زیادی در خانواده‌ها و دانش‌آموزان ایجاد کرده از معاونان پرورشی و تربیت خواست تا مرحله دوم را با جدیدت تمام پیگیری کنند تا به نتیجه دلخواه دست یابیم.

او در ادامه به تشریح تجهیز و احداث فضاهای ورزشی، مدارس پویا و کلاس‌های درس تربیت و تجهیز اتاق‌های بهداشت مدارس پرداخت.

سپس روسای ادارات حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل به ارائه گزارش و برنامه‌های خود کردند و معاونین پرورشی و تربیت بدنی اداره کل نیز چالش‌ها، مشکلات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار