وزیر صنعت:

80 نقطه در استان تهران میوه شب عید را توزیع می کنند

تهران (پانا) - وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد نقاطی برای عرضه مستقیم کالا و میوه و توزیع از طریق شبکه منتخب توزیع در دستور کار قرار گرفته. همچنین در تهران نیز ۸۰ نقطه در سطح استان برای این کار در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۰۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
80 نقطه در استان تهران میوه شب عید را توزیع می کنند

به گزارش شاتا، علیرضا رزم‌حسینی درباره تامین کالا در ایام پایانی سال گفت: خوشبختانه وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی، اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده‌اند و با استفاده از ظرفیت تشکل‌ها، اتحادیه‌ها و اصناف، هماهنگی لازم برای توزیع و عرضه کالا انجام شده است.

وی با اشاره به جلسه هفته گذشته مسئولان امور بازرگانی داخلی با بخش‌های مختلف تولید، نگهداری، توزیع و عرضه میوه، تاکید کرد: پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌ های لازم در این خصوص انجام شد و با همکاری استانداری‌های سراسر کشور، نقاطی برای عرضه مستقیم کالا و توزیع از طریق شبکه منتخب توزیع در دستور کار قرار گرفته است و در تهران نیز ۸۰ نقطه در سطح استان برای این کار در نظر گرفته شده است.

وزیر صمت با بیان اینکه در شبکه توزیع نواقصی وجود دارد، گفت: در خصوص بازار مرغ و تخم مرغ، وزارت صمت، مسئول تأمین کالاهای وارداتی با ارز ترجیحی است و بعد از ترخیص از کمرگ، کالا در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار می‌گیرد و شبکه توزیع مربوط به تامین مرغ و تخم مرغ با وزارت جهاد کشاورزی است.

رشد ۲۵ درصدی توزیع روغن در ۲ ماه گذشته

رزم حسینی در ادامه صحبت‌های خود به رشد ۲۵ درصدی توزیع روغن نسبت به دو ماه گذشته اشاره کرد و گفت: ممکن است در مواردی به دلیل مشکلات در حمل و نقل این توزیع با تاخیر و مشکل روبرو شده باشد، اما موقتی و موردی بوده است.

سیاست وزارت صمت، روان‌سازی واردات مواد اولیه تولید است

وی وضعیت موجودی کالا در کشور و نیز شرایط تولید را مطلوب عنوان کرد و افزود: در چند ماه گذشته شاهد روان‌سازی و رشد واردات کالاهای اساسی و مواد اولیه تولید کارخانه ها بودیم؛ در سال جاری بیش از ۱۳۰۰ واحد تولیدی غیر فعال به چرخه تولید برگشته است و وزارت صمت و بانک مرکزی به دنبال روان‌سازی در واردات مواد اولیه برای واحدهای تولیدی هستند.

شبکه توزیع سیمان در اختیار بخش تولید است

وزیر صمت در خصوص توزیع سیمان گفت: شبکه جاری توزیع سیمان و عاملیت آن در کشور در اختیار شرکت‌های تولیدی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار