تجلیل ازرتبه های برتر مسابقات مجازی رشته های ورزشی در منطقه 19

تهران(پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات ،طرح کوچ، وبینار تغذیه، مقاله نویسی و تولید محتوای درس تربیت بدنی تاکید کرد همان اندازه که منابع مالی و انسانی برای سایر دروس هزینه می‌شود باید برای درس تربیت بدنی نیز هزینه شود.

کد مطلب: ۱۱۶۹۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل ازرتبه های برتر مسابقات مجازی رشته های ورزشی  در منطقه 19

به گزارش خبرنگارپانا، مهدی شاملو؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه به همراه کارشناسی تربیت بدنی، طی مراسمی از دانش آموزان و همکاران برتر مسابقات ورزشی تقدیر و تجلیل کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی از تلاش و زحمات فعالان درس تربیت بدنی منطقه در کسب موفقیت‌های مختلف ضمن تقدیر و تشکر، ابراز امیدواری کرد که جایگاه تربیت بدنی منطقه در استان ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه درس تربیت بدنی دارای جایگاه ویژه‌ایی است بیان کرد: همان اندازه که منابع مالی و انسانی برای سایر دروس هزینه می‌شود به همان اندازه برای درس تربیت بدنی نیز باید هزینه شود.

شاملو با تاکید بر اینکه درس تربیت بدنی جایگاه و ارزش خاصی دارد، تصریح کرد: تربیت بدنی علاوه بر سلامت جسم و روان، مانع برخی از آسیب‌های اجتماعی و رفتارهای پرخطر شده و موجب ایجاد همدلی بیش تر در دانش‌آموزان می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه19 از مدیران مدارس خواست نسبت به درس تربیت بدنی در مدارس اهمیت خاصی قائل شده و همراه و همگام با دبیران تربیت بدنی، اولیا و دانش آموزان برنامه های این حوزه را به نحو احسن اجرا کنند.

در پایان شاملو؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، عظیمی؛ کارشناس تربیت بدنی و فرهمند؛ مسئول سازمان دانش آموزی منطقه، طی مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی، ازایمانه مشایخی همکار تربیت بدنی منتخب در مسابقات مقاله نویسی ویژه طرح کوچ شهر تهران وهمچنین از منتخبین مسابقات تقدیر کردند و به رسم یادبود به همکاران و دانش آموزان هدایایی اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار