محمود پاک‌نیت: جشنواره «معلمان هنرمند»، دانش آموزانی هنرمند تربیت می‌کند

تهران (پانا) - بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است، معلم خوب کسی است که دانش آموزان را با هنر و فرهنگ آشنا کند، دبیران هنرمند و فرهنگی دانش آموزانی هنرمند تربیت می‌کنند پس بهتر است از آنها تقدیر شود تا دبیران تشویق شوند هنر خود را بیشتر در اختیار دانش آموزانشان بگذارند.

کد مطلب: ۱۱۶۹۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
محمود پاک‌نیت: جشنواره «معلمان هنرمند»، دانش آموزانی هنرمند تربیت می‌کند

جشنواره فرهنگی هنری «معلمان هنرمند» در شش شاخه آفرینش‌های ادبی، نقد ادبی و هنری، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه و هنرهای تجسمی در اردیبهشت ماه 1400 برگزار می‌شود. همچنین تمامی کارکنان و کارشناسان اداری، مدیران، معاونین، مربیان، مشاوران تربیتی تحصیلی و شغلی نیز شامل این فراخوان هستند، همچنین معلمان مدارس غیر دولتی که در سال جاری در مدارس غیر دولتی شاغلند نیز می‌توانند در این فراخوان شرکت نمایند.

محمود پاک‌نیت بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره جشنواره «معلمان هنرمند» که در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد گفت: «از برگزاری این جشنواره در شیراز خوشحالم. آموزش و پرورش اصلی‌ترین مکانی است که کودکان با آن سروکار دارند. حضور معلمان هنرمند و خلاقی که ذوق هنری داشته باشند بسیار مهم است.»

این هنرمند ادامه داد:‌ «آینده کودکان ما در دستان معلمانشان است، معلم خوب کسی است که کودکان را با فرهنگ و هنر آشنا کند پس جشنواره‌ای که معلمان هنرمند را معرفی می‌کند اتفاقی تازه و تاثیرگذار است. جشنواره «معلمان هنرمند»، دانش آموزانی هنرمند تربیت می‌کند.»

پاک‌نیت با اشاره به محی‌الدین لایق یکی از تاثیرگذاران در عرصه تئاتر عنوان کرد: «محی‌الدین لایق پدر تئاتر نوین شیراز یکی از افرادی است که با تلاش زیاد اولین سالن تئاتر در مدرسه را تاسیس کرد. زمانی که در شیراز کسی اهمیتی به تئاتر نمی‌داد این دبیر دلسوز، آموزش و پرورش را مجبور کرد تا اولین سالن تئاتر را در دبیرستان حیات تاسیس کند.»

وی ادامه داد: «قطعا اکثر دانش‌آموزانی که در این مدرسه تحصیل کرده‌اند و با این هنرمند ارتباط داشته‌اند عاشق تئاتر خواهند بود و خدا می‌داند چند نفر از آنها این کار را ادامه داده‌اند. بعد از این دبیر دبیرستان بود که باقی سالن‌ها تئاتر شیراز تاسیس شدند.»

این هنرمند در پایان خاطر نشان کرد: «امیدوارم این جشنواره به خوبی برگزار شود زیرا اتفاق مهمی در حال وقوع است. از تمام معلمان می‌خواهم که در این جشنواره شرکت کنند زیرا حضورشان به نفع دانش آموزان خواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار